Dus natuurlijk moesten er ook foto's gemaakt worden 
Gisteren ging het rijden niet zo heel lekker, maar vandaag ging het gelukkig al een stuk beter.
Waar zijn we mee bezig: Met name hem ontspannen krijgen en voorwaarts blijven rijden. Dit oefenen we door middel van figuren en (tempo)overgangen te maken. Een ander punt waar ik mee bezig ben is mijn houding, en dan met name het rechtop blijven zitten en mijn benen. Al ging dit vandaag beter dan verwacht

Waar lopen we tegen aan: Saffron mag nog een stuk voorwaartser lopen en reageert nog niet helemaal goed op mijn been. En mijn houding is dus af en toe nog een probleem

Saffron is een 4,5 jarige pony en is nu ruim een jaar onder het zadel. Sinds een aantal weken zijn we wat serieuzer aan rijden en zijn we ook goed aan het oefenen voor onze eerste onderlinge wedstrijd in februari

Ons niveau: tja, zal wel B zijn

Dan hier de foto's:
(Natuurlijk wel losgereden en uitgestapt met zijn uitrijdeken
)1 Zijn knappe kop

2

3

4

5

6 Er kwam even een ballon langswaaien. Staleigenaren waren net thuis gekomen en één van hun dochters liet perongeluk haar ballon los

7

8

9

10 Ietsje te diep

11

12 Weer iets te diep

13

14

15 En lekker uitdraven en op zn eigen benen lopen

Binnenkort komt er trouwens een zadelmaker en een osteopaat langs. Ik heb het idee dat hij links wat vast zit en een controle kan nooit kwaad
Daarbij ligt het zadel niet helemaal geweldig, niet voor hem en niet voor mij (een iets grotere inchmaat is misschien ook wat beter voor mijn bips
). Vandaar dat ik dus een zadelmaker langs laat komen.En, nog tips voor ons?

Van de week waarschijnlijk weer les, dus het meteen daar even over hebben. 

Toen je hem net had, was die nog zo mooi lang!
Aangezien hij dan evenveel ruimte heeft: maar het werkt wel zachter in op zn mond