Marijke (FriesxWelsh) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ponybokjes

Marijke (FriesxWelsh) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 12:27

Sinds september 2006 rijd ik op Marijke. Dit jaar zijn we begonnen met wedstrijden. We rijden niet zo veel wedstrijden, maar zijn nu toch L1 startgerechtigd en L startgerechtigd. Springen vinden we allebei het leukst. De foto's zijn al best oud, maar goed. Hier komen ze!

Dressuur!
7 september in Sonnega, B-D, 192 & 185 punten
Afbeelding
Geen idee welk onderdeel dit was, maar vind het wel een fijn beeld.

Afbeelding
Was ook ergens in de 2e proef denk ik. Ik kijk trouwens wel heel serieus.

Kür op muziek!
22 november hadden we een onderlinge kür op muziek. We hebben Marijke toen omgetoverd tot zebra en ik was zo'n safari mens. We reden onder andere op het liedje: The lion sleeps tonight. We waren 2e en we hadden de prijs voor het mooiste geheel!
Afbeelding

Springen!
Deze foto's zijn al behoorlijk! oud, van februari dit jaar. Het was een onderlinge wedstrijd, ik sprong B (80 cm) en was foutloos. Ik had geloof ik de derde prijs. Dit was nog voor ik officieële wedstrijden ging springen.

De kwaliteit van de foto's is heel erg slecht geworden door het uploaden..
Afbeelding
Hakken naar buiten draaien & meer meegeven.

Afbeelding
Meer meegeven, voeten zijn hier netjes.

Kom maar op met 't commentaar!

_Tamara

Re: Marijke (FriesxWelsh) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:30

Je hebt een ontzettend leuke pony! Ja Maar op de dressuurteugels heb je je binnenteugel een beetje in een boogje hangen. Het is goed dat je op je buitenteugel rijdt, maar je moet je binnenteugel er ook bij houden. Let daar op, komt helemaal goed met jullie. Lachen

Ponybokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 12:36

Bedankt! Ik denk dat 't komt doordat we in een wending/volte zitten, maar je hebt inderdaad wel gelijk!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:37

Leuke pony, maar op de 1e springfoto prik je erg met je spoor in z'n buik, kan zijn dat dit de bedoeling was/ of een momentopname maar probeer daar op te letten, verder zou ik proberen om de achterhand iets meer eronder te rijden, verder vind ik dat je een nette houding hebt Haha!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:37

Ohjha, en tevens een superleuke zebra +)
Fantastisch!

Ponybokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 12:42

minjon schreef:
Leuke pony, maar op de 1e springfoto prik je erg met je spoor in z'n buik, kan zijn dat dit de bedoeling was/ of een momentopname maar probeer daar op te letten, verder zou ik proberen om de achterhand iets meer eronder te rijden, verder vind ik dat je een nette houding hebt Haha!

Ja dat klopt, ik prik inderdaad erg met mijn spoor in d'r buik. Dit is gewoon een momentopname denk ik. Ik deed het in ieder geval niet expres.

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:50

Wat een gave pony heb je zeg! Echt een leuk beest!

Rijden vind ik er goed uit zien hoor!

cd_muis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:05

bij de dressuur, zou je iets op je hand houding moeten letten de beruchte piano handen zie ik een beetje, en ik zou ze iets meer dragen en dichter bij elkaar houden. veder ziet het er heel netjes uit.

Annemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:52

Hele leuke foto's! Mooie pony.

Martii_L_P_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:40

Hallo !
wat een leuke fotos , inderdaad een leuke pony , mijn commentaar : niet veel , probeer alleen je teugels net wat meer op maat te nemen , bij de dresuur foto's , en kijk waar je heen rijd , verder heb ik geen commentaar ! echt super netjes!

Ponybokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 17:05

cd_muis schreef:
bij de dressuur, zou je iets op je hand houding moeten letten de beruchte piano handen zie ik een beetje, en ik zou ze iets meer dragen en dichter bij elkaar houden. veder ziet het er heel netjes uit.

Met die piano handen ben ik 't absoluut niet eens. Bloos

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:20

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.