Vandaag een filmpje laten maken van heel aan het eind dressuur ze was een beetje moe
.Ons nivo is nu L1 we zijn pas 1 keer L1 gestart, Ik ben bezig haar meer op het achterbeen te rijden.
Dat wil zeggen ( terug,vooruit,terug,voorruit dan iedere keer in die overgang terug weer inkomen met mijn been. ik doe dit niet de hele tijd maar een deel van de training omdat ze het erg moeilijk vind.
Ook ben ik een bezig met wijken.dat gaat aardig, naar rechts beter als naar links, dat is ook een fout van mezelf dan ga ik iets scheef zitten en begrens buitenkant niet genoeg dan loopt ze over buitenschouder weg.
in stap ''valt'' ze vaak in dus de overgangen moetten ook wat netter meer op mn zit/been gereden.
In de galop heeft ze ook moeite, daar zijn we bezig met vooruit terug vooruit terug, binnenstelling buitenstelling, volte's , Kleiner en groter maken.
In dit filmpje was het een beetje aan het eind en was ik niet zo bezig met op het achterbeen rijden want dat had ik ervoor al een tijdje gedaan en ze werd wat moe.
Ik hoop dat ik zo genoeg verteld heb! We springen trouwens ook, L
Hier het filmpje, hij is een beetje van slechte kwaliteit(mobiel) en iemand stond te filmen met pony in de hand die soms wat lastig was!
http://www.youtube.com/watch?v=A4cBcLE4s1o
opbouwend commentaar graag!