Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shadee6 schreef:ik heb een tijdje geleden wel eens op hem gereden hij heeft dit nooit gedaan. en ik doe het nu een half jaar maar ik rijd al met de meiden mee die er al 3 jaar op zitten dus ik denk niet echt dat het aan mij ligt want hij heeft dit gister ook gedaan bij een iets jonger meisje. zij hoofdstel is nagekeken. Ik denk dat ik het morgen maar weer ga proberen er is bij mij op stal altijd wel iemand in de buurt.

shadee6 schreef:ja dat begrijp ik ook wel maar er zijn veel mensen in de buurt en ik rijd ook samen met een vriendin en ik denk dat als ik nu stop met hem dat hij denkt dat ik het opgeef dus dan wint hij zeker en het probleem met hem is hij heeft echt een hekel aan de zweep dus die durf ik ook niet snel te gebruiken
shadee6 schreef:ja dat begrijp ik ook wel maar er zijn veel mensen in de buurt en ik rijd ook samen met een vriendin en ik denk dat als ik nu stop met hem dat hij denkt dat ik het opgeef dus dan wint hij zeker en het probleem met hem is hij heeft echt een hekel aan de zweep dus die durf ik ook niet snel te gebruiken

shadee6 schreef:en van die zweep sommige op mijn manege denken dat hij vroeger geslagen is omdat hij zo heftig reageert op de zweep en bezem