We trainen richting het B toe, dus neusje er mooi uit rijden. Actieve gangen en goed reageren op de hulpen.
Zijn stap is altijd wat minder actief maar dat gaat al weer veel beter.
Draf gaat wel goed momenteel, hij moet er soms met zijn neusje nog wat meer uit, dat die niet te diep wil duiken.
Galop gaat ook steeds beter, linksom moet je hem rustig houden, maar ook weer niet te rustig want dan valt die terug in draf. Rechtsom wil die momentele graag de wissels springen. Daarom snij ik ook de hoeken af en is het soms wat onrustig.
Verder zijn we begonnen met het wijken zodat die wat beter op het binnebeen gaat reageren.
We hebben 1 wedstrijdje B gehad en winst gereden, maar zelf vindt ik ons nog niet B klaar.

filmpje

Probeer hem ook zo veel mogelijk los te laten in galop, maar soms neem ik toch nog te vele druk helaas.
Klaar voor een B proefje is hij wel denk ik, de reden die je geeft is goed, maar toch zou ik alsnog proberen hem mee te nemen, ook daar kan hij het leren, maakt niet uit of dat thuis is of op concours, als je zelf maar niet boos wordt en volgens mij wordt je dat niet