ezel@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ezelinetje

ezel@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 22:08

Hoi!

Dit is het 2de topic van ezel en mij! Ben benieuwd of er verbetering is en waar we nog aan kunnen oefenen! Dit was ons vorige topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=974622&p=39704785&hilit=#p39704785 Ezel is 7 jaar en een KWPN-er van Grafitaan. We rijden op B-nivo. Ik rijd nu ongeveer anderhalf jaar op haar. We trainen aan; ontspanning, tempocontrole, mijn houding (handen-voeten). Volgend jaar willen we een aantal B-proefjes gaan rijden. Zonder startkaart maar puur om te oefenen. Wat is jullie idee; zijn we er klaar voor? Ben benieuwd naar jullie reactie's!
Meet Ezel;
Afbeelding

Stand:
Afbeelding
Stapen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Draf:
Afbeelding
Afbeelding
Galop: (voor zover zichtbaar)
Afbeelding
En een huppeltje!
Afbeelding

groetjes,

Ezel & me!
Laatst bijgewerkt door Ezelinetje op 20-12-08 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Chrissy_

Re: ezel@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:09

Haha leuk paardje, grappige naam Tong uitsteken
Ziet er leuk uit, alleen jammer dat de foto's een beetje wazig zijn...
Succes!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:10

Haha ik dacht eigenlijk nu een ezel te zien Knipoog Maar veel foto's zijn van te veraf genomen of wazig, dus het is niet echt goed te beoordelen. Wel een supergaaf paard zeg!

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:16

Stef_Winston schreef:
Haha ik dacht eigenlijk nu een ezel te zien Knipoog Maar veel foto's zijn van te veraf genomen of wazig, dus het is niet echt goed te beoordelen. Wel een supergaaf paard zeg!

precies wat ik ook dacht Vingers aflikken
vind de naam echt grappig.
idd jammer dat ze wazig zijn!

succes verder.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 17:36

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je foto's zijn van een te slechte kwaliteit om er goed onderbouwd commentaar op te geven. Zodra je betere foto's hebt, ben je vrij om een nieuw topic te openen.