m'n moeder was toevallig in de buurt, dus hebben we er toch voor gekozen om wat foto's te gaan maken ipv een buitenrit.
Ik weet dat m'n rechterhand af en toe wat streng is. Heb een blessure aan m'n linkerhand (ganglion) waardoor ik al snel de neiging heb om meer / teveel met m'n rechterhand te gaan doen. Weet dat het nog steeds niet perfect is, maar ik heb er zeker wel aan gewerkt om haar meer los te gaan laten.
Heb ook wat met het commentaar gedaan van de vorige keren. Heb geprobeerd om haar wat minder diep te laten lopen, en het neusje er meer uit te rijden.
Daarna nog even op Misty gestapt. Die heb ik al zeker een jaar niet meer dressuurmatig gereden omdat ze een bijrijdster heeft, en ik er geen tijd meer voor had. Omdat Misty zaterdag weg gaat wilde ik er nog even op omdat ik maar weinig foto's van haar heb.
M'n rijlaarzen kreeg ik helaas niet meer aan, vandaar dat ik met m'n normale schoenen rijd

Foto's van een paar maanden geleden:

Nieuwste foto's:

Misty:

was erg wennen om van Umi op Misty te stappen.... en nog eentje

M'n eigen commentaar:
Beenligging kan wel beter
ze gaan soms nog alle kanten op.Handen mogen wel wat hoger.
Niet naar beneden kijken.
Achterhand kan nog wel wat actiever.
Misty is net een duikboot
.Dat de bak aan de zware kant is weet ik. Umi gaat binnekort verhuizen naar een stal met een betere bak

).