ik ben sinds afgelopen 1 december verhuisd naar een neiuwe stal waar we t super naar onze zin hebben. Sinds afgelopen zaterdag hebben we ook weer les. Ik had namelijk een tijdje geen les gehad omdat ik geen instructrise kon vinden waarmee ik op 1 lijn lag of die ik goed les vond geven. Ik vind dat namelijk heel balangrijk wil je met je paardje aan t werk zijn.
Mijn paardje zet zich redelijk vast vooral op rechts. Waar we met de 1e les dus vooral mee begonnen zijn is het los werken op de volte in de buiging van links en rechts. En zodra ze los liet gelijk weer de andere kant op. Ze moet wat soepeler wordne in haar lichaam. We zagen gelijk al verandereing. Ook het is natuurlijk nog niet toppie maar heb pas 1 les gehad.
ook ben ikzelf bezig met de achterhand er proberen goed onder te houden. Overigens rijden we geen wedstrijden en willen dat ook niet gaan doen.
Mijn eigen houding vind ik best netjes ( op me voeten af en toe na dan
) en vind dat ik best netjes boven mijn paard blijf zitten. Mar ook daar blijven we wel aan werken natuurlijk zodat t ik mezelf ook wat minder vast zet.Nou genoeg info denk ik, hier komen wat foto's, deze staan niet op volgorde.

Moet nog meer achterhand onder

weer ff wat meer achterhand eronder gemoeten, dan was t best een mooie foto geweest

wat moeilijk te zien, maar je ziet wel dat ze mooi zakt en haar achterhand gebruikt

ze buigt al iets naar links, let nie op mijn voeten

mooi achterhand gebruik!

en lekker los

en dat was t

Deze foto's zijn trouwens vandaag gemaakt en niet tijdens de les van zaterdag

misschien wat moeilijk te zien