Ik vond nog wat foto's van mij en mijn pony. En aangezien ik haar nog nooit geshowd had op bokt. Leek me dat nu wel eens tijd. De eerste foto's zijn van de groninger kampioenschappen in veendam. We reden toen onze 4e m1 wedstrijd en hadden net 2 winstpunen. Ik geloof dat ik toen bij beide jury's 175 punten had. Ondertussen moeten we nog 2 winstpunten en dan mogen we naar het m2.
1/2 jaar geleden heb ik een erge groeispurt gehad waardoor ik wel wat te groot voor der ben. DIT WEET IK.. Volgend jaar of als ik 18 ben (over 1,5 jaar) stap ik over op een paard.
Punten waaraan wij moeten werken.
-Mijn zit .. Is op deze foto's nog erger als dat het nu op dit moment is werk er erg hard aan
-Mijn benen niet uitsteken
-Mijn pony moet der hoofd niet kantelen
-Vooruit kijken
Samenta&ik fijn beeld . Ik moet wel mijn binnehand op zij doen.

Schouderbinnenwaart mag iets lager ingesteld en kantelt hoofd wat.

Middendraf. Rechtop blijven zitten!!!

Mooi beenwerk. Binnehand opzij kantel hoofd wat.

22 november werd er een crossles voor new forester georganiseerd in biddinghuizen bij Alice naber lozeman. De eerste keer crossen voor Samenta en mij. We hebben wel veel hoger boomstammen gesprongen dan dit en afdalingen genomen helaas heb ik hier geen foto's van ontvangen.
Hier kan ik zelf niet egt commentaar bij geven omdat ik hier niet egt ervaring in heb. Wel gaf alice mij de tip wat meer naar voren te kijken. En wat rechter op te zitten.En ja bij alle 3 deze foto's ben ik geld aan het zoeken.
Over dit balkje wou ze alleen in galop niet in draf

Buiten was het helemaal leuk.

Harder harder..!! Ze begon het steeds leuker te vinden.

Tot slot mijn les groepje ( ik helemaal links)

Zou leuk zijn als je een berichtje achter liet. Opbouwende kritiek mag altijd!!
Xxxwendy
of het ligt gewoon aan moment opnamen