Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Draflinger schreef:ziet er erg netjes uit vindt ik, haar gallopade is erg mooi. Haar draf zou wat meer voorwaarts mogen.
Maar verder vindt ik het heel erg netjes.,
Ze is geschoren of niet?
crossmonster schreef:Als je voor de Pavo gaat, zou ik een meer ervaren ruiter vragen te rijden.
Kel2004 schreef:Ben ik nu de enige die opmerkt dat dit paard soms neigt naar onregelmatigheid, vooral in wendingen?
Zoals TS al aangeeft wil dit paard zich te strak houden in het lichaam en op bepaalde stukken gaat ze hier zelfs onregelmatig bewegen.
Verder een leuke merrie, zonde dat de benen niet mee geschoren zijn.. (persoonlijke mening)
Weet het voor volgend jaar, of volledig scheren met verdoving in het bloed of niet scheren.
Kel2004 schreef:Ben ik nu de enige die opmerkt dat dit paard soms neigt naar onregelmatigheid, vooral in wendingen?
(op die onregelmatigheden na dan
)
Zoals TS al aangeeft wil dit paard zich te strak houden in het lichaam en op bepaalde stukken gaat ze hier zelfs onregelmatig bewegen.
Verder een leuke merrie, zonde dat de benen niet mee geschoren zijn.. (persoonlijke mening)
Jisa schreef:Hey,
Het ziet er erg netjes uit!! Volgens mij heb ik ook op dit paard gereden toen hij/zij nog te koop stond.
veel plezier met dit paard
)