Dat moest ze vooral vandaag weer laten zien.
Ik moest 2 proefjes rijden op B niveau, ik ben twee keer 2e geworden met 193 en 199 punten had het helemaal niet verwacht omdat de rest ook netjes reed. Natuurlijk allemaal pony's die ook nog van alles moesten leren.
Dan even nog iets over ons, we rijden nog geen officieele wedstrijden ik wil pas een startkaart aanschaffen als ik écht vind dat het goed genoeg gaat en dat is ook wanneer ze meer ontspannen loopt en aan de teugel en wanneer ik mijn handen goed stil kan houden.
De punten waar we aan moeten werken zijn:
Handen stil houden
Schouders ontspannen (eigenlijk helemaal ontspannen)
Terug blijven zitten
Scar haar onrust helemaal weg krijgen (of zo ver mogelijk)
Ook is ze iet wat tegen de hand.
Deze dag zelf was scarlet zeeer onrustig omdat haar grote vriendin van stal ook mee was en ze niet weg wou bij haar en waar ze constant naar bleef hinniken (Scarlet heeft een vorm van verlatingsangst/heel erg hechten aan mensen/dieren) ik heb eigenlijk niet fatsoenlijk kunnen inrijden omdat mevrouw geen rust had. In de ring bleef ze ook hinniken maar het ging wel een stuk beter.
Ik ben best trots op ons ook als ik bekijk hoe ik 2 jaar geleden deze situaties zou oplossen en nu. En ontzettend veel rustiger Scarlet is geworden.
Nou hier zijn de foto's
Opbouwend comentaar is zeer welkom!

Helemaal in gepakt

Ze moest laten merken dat ze niet de bak in wou en haar vriendin alleen laten

Ik maar er nu wel een opmerking over maar eigenlijk wil ik het donders graag afgeleerd krijgen, iemand tips?
Het is wel zo dat ze het niet altijd doet alleen als ze iets niet wil( ergens naar binnen/overheen) nooit als ze een dressuur oefening moet doen ofzo.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

-