Ik ben sinds +/- 3 weken de gelukkige eigenaar van een prachtige 4 jarige Tango Ruin

Ik ben er mega blij mee en hij is SUPER BRAAF!!! Zowel in de omgang als onder het zadel is het eigelijk tot nu toe een zeer makkelijk paard (afkloppen).
Alleen ben ik in mijn zoektocht naar een paardje van een ander jong paard op een handelsstal afgevallen en heb hierbij mijn pols gecompliceerd gebroken
Dit is gelukkig allemaal hersteld alleen merk ik nu ik mijn nieuwe paardje heb, dat ik enorm gestresst ben vooral tijdens het rijden Ik ben erg bezig met als hij maar niet schrik en gek gaat doen, of wat is het druk in de bak ik kan echt niet rijden met deze drukte, ik kan gewoon niet meer ontspannen rijden soms door mijn gedachtengangen 
Ik krijg twee keer per week professioneel les en dit gaat ook goed, want als ik eenmaal even aan het rijden ben en goed begeleiding krijg gaat het wel, maar als ik alleen ben, pfffff...
Kent iemand dit probleem en hebben jullie tips!
Ben gewoon erg onzeker over mijn rijkunsten geworden en heb weinig vertrouwen in mijn paardje, terwijl ik voor mijn ongeluk ze hoe gekker hoe liever had
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties, ervaringen en tips!
Alvast bedankt
).
gewoon het idee als ik val, is er iemand bij (ben er toen vanaf gevallen, bleef in de beugel vastzitten en werd meegesleurd en niemand aanwezig, lag ik daar
Het geeft me dan toch een gevoel van veiligheid!
2 maanden maar, bij mij zeker anderhalf jaar