Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga zo door zou ik zeggen!
niet zo handig het hals strekken lukte die dag niet zo normaal gaat ze wel met de neus op de grond 
ze leest echt alles op eht laatste moment, als je bij de F bent zegt ze pas dat je A moet afwenden, ken je de proef uit je hoofd? Ik zou er namelijk vrij gestresst doorraken omdat ik dan te weinig tijd heb om de oefeningen voor te bereiden
deniece schreef:ik vind het er ook netjes uit zien, het begin van eht eerste filmpje, daar is ze heel onrustig met haar hoofd. Met het 2de filmpje is dat al beter, was ze niet goed los in de eerste ?
Ik vind dat je opzich stille handen hebt op de momenten dat ze fijn loopt, maar t veel met je handen bezig bent wanneer ze eruit komt. Gewoon doorrijden en je buitenteugel eraan houden dan komt die nageeflijkheid helemaal goed.
Probeer te oefenen op de overgang draf-galop mar ook galop-draf. Van draf naar galop rent ze eerst iets eruit en galoppeerd dan netjes aan en draf-galop, die gaat ook nog niet helemaal soepel.
Ik ben trouwens benieuwd wat je punten waren, of lees ik daarover heen?
Veel succes nog met haar, ik erger me trouwens heel erg aan de voorlezerze leest echt alles op eht laatste moment, als je bij de F bent zegt ze pas dat je A moet afwenden, ken je de proef uit je hoofd? Ik zou er namelijk vrij gestresst doorraken omdat ik dan te weinig tijd heb om de oefeningen voor te bereiden
De eerste proef is ze voor mijn gevoel altijd een beetje zenuwachtig, ik rij haar namelijk een half uur los zodat ze kan wennen aan de omgeving het is al stukken beter geworden dan eerst maar je kan het nog wel merken. voor de eerste proef had ik 177 en de tweede 181 er waren weinig winstpunten gevallen was erg blij dat ik daar bij zat. 
Carmuh schreef:vind het er al best netjes uit zien!!
het meeste commentaar is wel gezegd denk ik de aanleuning en de schwung ontbreken nog!! enne is een halfzusje van mijn paardje...leuk hoor