Ik heb zelf best wel wat moeite met het recht houden van mijn rug en vooral het stilhouden van mijn handen. Een maand of acht geleden had ik veel moeite met het naar binnen richten van mijn tenen, dat is nu al een eind verleden tijd gelukkig, na een hoop spastisch gefriemel heb ik het redelijk onder de knie gekregen.
Illustratie van acht maanden geleden:
1.

Hier echt duidelijk mijn rug te zien.
2.

Hier zijn mijn voeten redelijk duidelijk.
En dan nu: vanmiddag, 7 december 2008:
Ik had een goede vriend zo ver gekregen om mij met de auto naar stal te brengen, zodat mij dat weer een minuut of twintig fietsen scheelt [en dan natuurlijk ook weer terug..]. Maar meteen mijn fototoestel meegenomen, zodat ik weer eens een paar foto's kon laten maken.
Mijn fotograaf kreeg het tussendoor wel een aantal keren een beetje koud, dus er zitten af en toe behoorlijk wat gaten tussen de foto's door. Het is niet zo dat ik alleen maar draaf en galoppeer enzo. Vandaag heb ik redelijk rustig gereden, niet veel bijzonders eigenlijk, omdat zondag meestal zijn vrije dag is, maar aangezien ik gisteren niet zo veel tijd had heb ik hem gisteren een dagje vrij gegeven en vandaag dan maar even een beetje aan het werk gezet. Met de zon toch wel een aantal keer flink in de weg zijn er naar mijns inziens van de 99 foto's toch nog wel leuke foto's ontstaan:
3.

Even hoi zeggen tegen paard.
4.

Even rustig instappen natuurlijk.
5.

Even zeggen dat er ook een "tegenlichtfunctie" opzit.
6.

Drafje langs de fotograaf, ik zie nu dat ik mijn tenen toch nog wel iets verder naar binnen mag richten..
7.

En gewoon lekker de bak doorhobbelen.
8.

Een galopje om de impuls op te wekken, zodat 'ie daarna wat lekkerder loopt. Ik zie wel ook dat ik mijn been nog een stukje verder mag uitdrukken, of het is misschien net een aandrijfmoment geweest.
9.

Toch nog wel wat mijn tenen..
10.

Naar mijn idee toch wel een leuk galopmoment
11.

Galop met mijn livingplace at the background.
12.

Volte draven. Flushing at the back.
13.

Ohh god, fout teenmoment...
14.

Weer even langs de fotograaf, tweede keer galop.
15.

En nog uitstappen met iemand van stal die terugkwam van buitenrit.
Dat waren de foto's, I hope you liked them!
.
Het rijden ziet er netjes en vriendelijk uit, je kan ook denken hakken naar buiten in plaats van tenen naar binnen, misschien helpt dat