onze eerste wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeen

onze eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:53

Gister zijn dute en ik voor het eerst in ons leven op wedstrijd geweest. Ik was behoorlijk zenuwachtig van tevoren maar toen ik eenmaal zat was dat gelukkig over. Dute vond het allemaal zeer spannend, inrijden met allemaal vreemde paarden, ze was een beetje terughoudend. Teon moesten we helemaal alleen een bak in met een glazen wand waarachter de kantine zat (de hele kant bij C) daar zaten allemaal mensen en dat was natuurlijk doodeng, Ze wilde er dan ook niet langs en was eigenlijk helemaal niet meer voorwaarts. Het ging gaande weg de proef steeds beter en ze deed wel alles wat ik vroeg (lieverd) maar een beetje langzamer dan normaal. we hadden 178 punten met een 7 voor de galopvoltes, halsstreken, stap, aandraven, houding en verzorging en een 8 voor halthouden, Daar was ik erg tevreden en trots op, de rest waren vijfjes en zesjes en een vier voor de eerste middendraf, toen was ze enorm gespannen. Als dute een beetje gewend raakt dan komt het helemaal goed. Mijn eerste keer kon niet beter.

we zijn er klaar voor
Afbeelding
inrijden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-3JZPDUMX.jpg][/img]
proef
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groetjes

okkie80

Re: onze eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:15

Leuke fries,ziet er goed uit,probeer je tenen naar binnen gedraaid te houden.
178 punten is echt niet slecht voor de eerste keer dan mag je wel trots op zijn!Hoe oud is je fries?

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:51

Ik vind dat het er al erg goed uit ziet helemaal zo voor de eerste keer op wedstrijd.. Lachen Het zijn mooie punten.. Lachen
Je mag wel iets meer naar voren kijken, al is het natuurlijk erg leuk om naar je mooie paard te kijken.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:10

Leuk! Je eerste wedstrijd.
Jammer dat je zo naar beneden kijkt, en misschien kunnen je beugels ook iets langer.
Maar het was de eerste keer, ik wil jullie over een jaar wel weer zien!

TessaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:37

Ziet er al heel goed uit voor eerste wedstrijd.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:35

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Ook doen je foto's het niet (meer.) Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.