Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja dat is echt dat zit tussen de oren. This dat ik kmoet die klik maken van gewoon doen en niet denken. Mijn instructrise zegt dat ik teveel nadenk. Ik ga die klik moeten maken en denken ik ben de baas mijn geduld is op en wat boos worden. ik denk dat dat wel een goede oplossing zou zijn
Je voelt hetniet aankomen dus kan je ook niet schrap zetten. Dus tijdens het bokken even flink aan de buitenteugel trekken? _S_ schreef:Ja en vervelend. Want het zit er nu niet alleen in dat ik val maar ook dat ik dan een kopstoot krijg als ik naar voor val. Ik heb al een klein kopstootje van hem gehad tijdens het bokken. Want het is ook niet echt voorspelbaar wanneer hij gaat bokken. Ik heb ook al gehad dat hij bokde en ik viel naar voor en toen deed hij zijn hoofd dus omhoog waardoor ik terug in het zadel belandde. Beste wel grappig.Je voelt hetniet aankomen dus kan je ook niet schrap zetten. Dus tijdens het bokken even flink aan de buitenteugel trekken?