Toen ik hem kreeg had hij een onderhals en liep met zijn hoofd veel te hoog en drukte zijn rug weg. Inmiddels na intensieve training wil hij graag met zijn neus over de grond lopen en loopt hij heel los door zijn lichaam. Met losrijden rij ik hem mooi laag en rond en dan kan ik hem mooi doorpakken naar verzameling.
Het enige nadeel is dat hij soms nog wel eens te diep loopt. Zijn rug wegdrukken doet hij niet meer.
Ik heb het trainen vrijwel zonder hulpmiddelen gedaan, maar met goede begeleiding.
Inmiddels zijn we L2 (we moeten nog starten, dit zou gister zijn maar hebben we afgezegd ivm het slechte weer) en liep hij de laatste L1 proef 5 wpen! Hier wat foto's van Diablo.

Dit is tijdens het losrijden.

Losrijden.

1

2

Wijken, kantelt helaas zijn hoofd wat.

galopje

Uitrijden, weer laag en ontspannen.

Nog even een springfoto van Diablo. Dit is over 1.30 mtr. Dit deed hij zoooo makkelijk.
Diablo staat trouwens te koop
Hij is ontzettend gevoelig op zijn huid, zeker in zijn lies. Vorig jaar heb ik hem ook geschoren en toen liep hij zo te trillen met zijn lies dat het er niet uit zag. Ik heb het op alle manieren geprobeerd, maar ik kreeg het niet mooi. Dus dan maar zo