Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alicia2u schreef:Wendingen om de voorhand helpen om de spieren in de achterhand losser te maken bij het scharen.
Tempowisselingen binnen het wijken helpen je paard om sterker te worden.
Eyck schreef:Alicia2u schreef:Wendingen om de voorhand helpen om de spieren in de achterhand losser te maken bij het scharen.
Tempowisselingen binnen het wijken helpen je paard om sterker te worden.
Zoals bijvoorbeeld?
LiSSy schreef:die snap ik, dat doe ik ook wel eens en dat gaat dan voor een paar passen opzij goed. maar zodra ze meer moet gaan wijken, dus in kortere tijd van de AC lijn naar de hoefslag wil het niet meer
Wist niet goed wat je bedoelde met wendingen om de voorhand, dus ik dacht; ik vraag even om specificatie
Thnx daarvoor dus. LiSSy schreef:lotte: ook in stap gaat het wijken voor het linkerbeen aardig goed en is het wijken voor het rechterbeen een drama
LiSSy schreef:midgie: rechtrichten ben ik altijd al mee bezig, dat vind ik zo ongeveer het belangrijkste punt.
patsur: niet naar rechts, maar voor het rechterbeen, dus naar links. ze valt dan bij het scherper willen wijken weg over de schouder en als ik daar wil begrenzen dmv mijn buitenteugel gaat ze spannen en huppelen. ze raakt dus eigenlijk een beetje in paniek