Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). En op een gegeven moment stond ik echt op het punt om er mee te stoppen, want blijkbaar lagen we elkaar echt niet (geef nooit zo snel op hoor, mensen in de buurt vragen zich nog steeds af wat ik op die merrie zit te sturen
)
. En ik had ook nog steeds priveles van de instructrice die ik al bijna mijn hele "paardrijcarriere"heb, maar dat wilde ook niets uithalen, tot dat ze zei dat zij er weleens op wilde. Nou dat had ik veel eerder moeten doen.
. Niet dat hij meteen bij haar geweldig liep hoor, maar zo kon ze mij veel beter helpen, doordat ze nu wist hoe het eigenlijk zat. Zij zei ook dat ze eigenlijk er wel eerder op had moeten stappen, maar ze dacht eigenlijk dat het een ander probleem was. (paard is nl ook echt niet de makkelijkste).
, want hij loopt in iedergeval thuis weer top, en we gaan binnenkort weer starten, want dat heb ik ook al een tijd niet gedaan want daar had ik dus echt geen zin in.
ilona22 schreef:heb net les gehad en ik ben een half uur gevecht met hem gehad voordat ie beetje loslaat.
.. bij haar lag het eraan dat ik te veel in te korte tijd wilde.. dit deed ik ook niet expres maar ze kon het niet verwerken allemaal.. misschien een paar dagen lekker voorwaarts neerwaarts rijden en het dan weer langzaam opbouwen.. dit doe ik regelmatig met mijn paard en het doet wonderen.. een paar dagen rustig aan vwnw en dan weer langzaam laten werken.. ik hoop dat je er iets aan hebt..