Ik kwam deze foto's tegen op mijn laptop en bemerkte dat ik ze nog niet online had gezet. Deze zomer hebben Bastet en ik een paar keer bitloos gereden.
Een topic daarvan kan je hier vinden: [RT-HAW] BWP Bastet (v. Liberty M ) @ Eerste bitloze drafpasjes!
Daar was het vooral mijn bedoeling om samen eraan gewoon te worden, dus gewoon lekker los door het lijf & ontspannen maar.
2 dagen later kroop ik er weer op, heb ik meer figuren gereden, net wat meer "contact" genomen & ook eens een stukje gegaloppeerd. De galop was nog niet denderend maar heb er ook een fotootje van.
Momenteel rij ik helaas nog maar zelden met mijn paardje. Maar ben van plan om binnenkort weer te beginnen. Ons niveau was toen mét bit denk ik ongeveer een B-niveau. Zonder bit zitten we daar zelf nog niet eens. Maar lol met je knol blijft voor mij toch het belangrijkste!

1.
Mijn zadel was net nieuw, helemaal komen passen enzo, "aangepast aan haar rug en bouw" zei de zadelmaker. Blijkt dat ie toch nog niet goed ligt. Momenteel rijd ik niet meer, maar vanaf ik weer begin, wordt het zadel weer versteld.

2.

3.

4.
En een ontstuimig galopje die ik nauwelijks kon uitzitten.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.
Liefde

15
Bedankt voor het kijken! Ik weet dat ik haar teveel op de voorhand laat lopen. Maar zoals al eerder gezegd; ik wou er gewoon op ons gemak samen kennis mee maken...

maar oogt ontspannen 
)
da's basje he 
.
Ze is een bwp met: hollsteiner, hanoveraan & Belgisch warmbloed.