Eindelijk is een fatsoenlijk HAW topic, met fatsoenlijke foto's.

Heb 2 weken geleden dit dekje gekocht, en vind hem fantastisch.

Even over Marielle en mij, we starten B dressuur en L springen onderling. Voordat ik de foto's post, wil ik eerst even zeggen dat we allebei zo'n afschuwelijke hekel hebben aan dressuur, maarja dressuur is de basis van springen, dus we moeten er ook aan geloven haha.

Mijn eigen verbeterpunt is simpel. Mijn houding. Ik zit al me hele leven in elkaar gezakt op de een of andere manier. De mensen op stal zeggen ook iedere keer "Recht op zitten Tessa! Tieten naar voren!" Dat doe ik dan ook wel, maarna 1 minuutzit ik weer inelkaar gedoken..
Qua Marielle ben ik heel tevreden, ik zal dan ook wel even een foto posten hoe het er 2 jaar geleden uitzag. De ontspanning ontbrak totáál, de nageefelijkheid was ook weg. Ze heeft nog steeds moeite om niet te gaan rennen, maar ik ben echt heel trots op d'r. Vorig jaar kon ik niet eens behoorlijk uitdraven, als ik mijn teugels los gooide, dacht ze "O, jippie! Rennen!" en sjeesde ik als een malloot door de bak. Nu sukkelt ze gewoon verder. Misschien een dom voorbeeld, maar voor ons is dat een hele vooruitgang.
Nou, genoeg gepraat, en hier de foto's!

1. Zo zag het er dus 2 jaar geleden uit..

2. Stappen, beetje op de voorhand.

3. Beetje rare foto, maar vind hem opzich wel netjes!

4. Jaa, ik zit recht!!!

5. Galopje, Mar loopt heerlijk, maar die zoutzak die er op zit...

6. De stalkat schoot nét langs me, vind de rest wel netjes!

7. Beetje raar moment.

8. Geen idee wat ik hier aan het doen ben...

9. Beetje onduidelijk, maar de concentratie is hier totaaaaal weg.

10. Beetje veraf..

11. Stap, netjes voor ons doen!

12. Uitdraven, trots!

13. En een héle gelukkige fotograaf.

Nou, ik hoop dat jullie tips voor me hebben!

*Edit; ik zie net dat de foto's een beetje klein zijn, als het een heel erg probleem is, zal
ik de grotere versies er wel opzetten.
:
Heb 30 november wedstrijd, en dan wil ik niet een 4 of erger voor mijn houding hebben.