Bedankt voor de complimentjes 
Wel leuk om te horen dat alle tips die jullie geven precies de dingen zijn die ik in de les ook oefen met mijn instructrice.
Vita zit vast in haar bekken, daarvoor is ze behandeld door een ostheopaat, alleen kon die het er niet helemaal uit krijgen en moet het door oefeningen onder het zadel beter worden.
Dat is een van de redenen waarom ze het heel moeilijk vind om haar gewicht te verplaatsen op haar achterhand.
We schakelen heel veel, wijken op de volte, volte verkleinen vergroten, contra stelling, overdreven stelling naar binnen enz.. Geen 10meter doen we hetzelfde zodat ze constant geconcentreerd en actief blijft. Daarnaast heb ik haar tijdens de training normaal niet constant bovenin lopen, we wisselen ook veel met hoofdhouding, laag en rond, voorwaartneerwaarts, iets meer oprichting enz. Voor de foto's had ik haar nu in de oprichting gezet.
Het wijken op de ac doen we in de lessen en training nog niet zo veel, zijn meer bezig met sb op de lange zijdes en met wijken op de volte. Ze moet nog iets sneller wijken voor de druk en idd minder stelling aannemen.
Inmiddels is ze wel al een stuk beter op de achterhand. Mijn druk op twee teugels is nu ook al beter, waardoor ze niet zo kantelt.
Bedankt voor de tips
!