Vanaf dat we Wimbledon gekocht hebben galoppeerd hij niet,of met veel neid.
Hij is helemaal onderzocht en goed verklaard,het zadel is helemaal nagekeken en ligt en past super,en hij krijgt van ons 1x in de zoveel tijd een massage kado
Dus hebben we een tijdje geleden besloten dat iemand anders met meer ervaring en steun voor hem,hem 2x in de week kon trainen.
Stap en drafwerk doet hij prima,daarin is hij super vooruit gegaan,ook de zijgangen als wijken en sbw pakt hij super op en doet hij zonder probleem.
Maar oh wee als je wilt galopperen...
Het aanspringen is nog tot daaraan toen,maar zodra hij langer moet galopperen begint hij met het slaan met zijn achterbenen,en vandaag zelfs tegen het schot aan.
Buiten galoppeerd hij wel,maar dan achter een ander aan,en maakt zich als een plank...
Los in de bak en aan de longe galoppeerd hij ook.
We weten gewoon níet wat het is..
We gaan samen met degene die hem traint,haar instructrice,en de fysiotherapeut in overleg,en ik hoop van harte dat we dat we kunnen vinden wat het probleem met hem is.
Ik zou toch wel graag ooit met dit geweldige dier willen startten...

Hoe gaat het aan de longe dan?
) Zij heeft mij heel erg met mijn paardje geholpen! Ze ziet echt alles! Ze vertelde bij mij ook dat ze in dr rug en haar nek niet goed zat, en dat heeft ze in een paar behandelingen zo gecorrigeert dat het eigenlijk gelijk al weer goed zat! (kraken, maar dan zonder verdovingen hamers enz. maar gewoon met haar handen, 1 klein maar effectief duwtje op de goede plek, en hup het zit weer goed!
) Ik heb toen ook nog een fyschio erbij gehad en die bevestigde dat ze enorm verbeterd was