Toen ik met Kevin begon, was hij zo stijf, dat hij in stap achter zowat onzuiver liep, maakte hij in draf heul veel tussenpasjes, en deed hij in galop aan headbengen. Het was dus nog niet echt wat
hij was zo ongelovelijk stijf.... Als ik een uur gereden had, was ik bekaf van het vw houden, en kwam hij een ietsiepietsie los in zijn kaak en hals.Nu gaat dit steeds beter, we zijn nog steeds bezig met lossigheid, hij wordt inmiddels ook een jaartje ouder(hij is 16), hij kan nog zeker een aantal jaartjes mee mits hij gezond blijft, maar we moeten hem dan wel goed los houden
daarom maakt hij ook elke dag een ochtendwandeling in de stapmolen, stappen we altijd goed in en uit en letten we extra op die lossigheid. Ook werken we veel aan activiteit, hij vind alles nog wel eens goed, en dan sukkeld hij een beetje rond, ik moet hem echt elke pas rijden om hem erbij te houden, even zitten genieten is er helaas niet bij
Ik ben wel trots op deze foto's, zijn draf is echt verbeterd, op sommige foto's zet hij toch echt zijn voorbeentje een beetje weg, dat hadden we nooit durven dromen
Ik ben wel weer goed geconfronteerd met mijn houding, volgens mij leer ik dat nooit
Ohja, Kevin heeft eind februari dit jaar een blessure gehad, we hebben er toen ruim een half jaar uitgelegen, inmiddels rijden we ook weer wedstrijden, wat best goed gaat
we starten M1 saampjes en hebben 6 winstpunten nu

Mag nog een tikkeltje meer op het achterbeen, maar ben wel trots op zijn beentjes

Ik hang er een beetje stom op
maar paardje loopt netjes

Stukje sb.

Even afwenden, das nog beetje lastig
hij wil op de rechterkant nooit zo graag van de hoefslag af, ook al rijd ik kilometers op de binnenhoefslag

Galop, het blijft ontzettend moeilijk om deze mooi bij elkaar te houden, dan issie toch wel heel erg groot ineens
Gaat wel steeds beter, maar we zijn er nog niet
(en moet me hak uitdrukken
)
Jaja, ook al zit ik hier allemaal rare dingen te doen met mijn handen, dat voorbeentje zet hij toch wel iets weg

Dit soort plaatjes wil ik naartoe
heb me handen wel een beetje hoog, maakte me instructeur afgelopen les ook al een opmerking over, was me daar totaal niet van bewust, dus die zijn inmiddels weer verhuisd naar beneden

Mag het achterbeen er nog iets verder onder, maar verder ook weer fijn plaatje
Dat waren de foto's, commentaar is zeer welkom, want ik weet ook dat we er nog lang niet zijn
wat bedoel je met dus stijf in of uit het lood gedrukt, en met links en rechts niet helemaal bevestigd?