Falco voor het eerst & Laatst.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XladyX

Falco voor het eerst & Laatst.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 22:21

hier het allereerste topic op bokt dat ik open. ik ben al heel lang lid, maar heb nog nooit een topic geopend.

Ik wil jullie graag voorstellen aan Falco. ik verzorg hem nu 3 maanden, samen met nog wat andere paarden. helaas is Falco verkocht. ik heb het gister te horen gekregen, hij wordt eerdaags opgehaald. ik baal er ontzettend van. we begonnen echt wat te krijgen, en hij ging super vooruit, ik zal dat hinnikje missen als ik de stallen binnenloop Huilen
Ze hebben op stal me ook aangeboden om een 3 jarige Welsh Cob in te gaan rijden en beleren voor de koets. tuurlijk wil ik dat doen, maar het is geen verplaatsing voor Falco. ik ken Falco onderhand alweer 5 jaar en ben de afgelopen 3 maanden elke dag bij hem geweest, en zo direct is hij er nietmeer! Huilen
ik heb bijna het gevoel dat ik hem te goed getraint heb. toen ik net begon, moest ik het nog allemaal opbouwen. hij stond bijna alleenmaar op stal, er werd niks met hem gedaan en had niet zo gek veel conditie. zijn achterhand bracht hij er niet goed onder en hij luisterde helemaal niet.

vanmiddag heb ik hem gelongeerd. voor deze keer dan maar op het weiland. waarschijnlijk was dit de allerlaatste keer. de reden dat ik hem op het weiland longeer, is omdat onze bak errug zwaar is, voor de KWPN'ers op stal al, voor Falco (welsh x Shet) al helemaal. rijden op Falco doe ik al lang nietmeer, daar ben ik echt te groot voor. hierbij de foto's die ik vanmiddag van hem gemaakt heb. tips mogen, maar een beetje begrip dat dit waarschijnlijk de laatste keer was dat ik hem zag, mag ook wel. en afkraken hoeft al helemaal niet Knipoog

Natuurlijk heb ik ingestapt en gedraafd, maar mijn batterijen waren bijna leeg, dus ik heb alleen de momenten op de foto gezet dat hij al lekker warmgelopen was. bijzet is om te voorkomen dat hij zijn onderhals erop zet en zijn rug wegdrukt. ik longeer hem met een kaptoom.

Afbeelding

Afbeelding
niet echt een mooie foto, maar wel een fijne foto om te zien dat hij z'n achterhand goed onderbrengt in die gallop, waar we de afgelopen 3 maanden zo hard aan gewerkt hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tot ziens, mijn kleine matchopaardje! Huilen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Falco voor het eerst & Laatst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:05

Moderatoropmerking:
Reacties tegen de regels van HAW verwijderd. Ook al is het sneu voor de TS, HAW is nog altijd voor (rij)technisch commentaar.

baloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:08

Wat jammer zeg dat hij weg gaat:( want het ziet er netjes uit:)

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 20:54

baloo schreef:
Wat jammer zeg dat hij weg gaat:( want het ziet er netjes uit:)

Dankjewel Lachen

Index

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:39

Wat jammer dat je pony nu al weer weg moet. Zijn jullie net lekker aan de gang gaat hij weg.. Sterkte hoor... Tis een leuke pony om te zien..

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 22:57

Index schreef:
Wat jammer dat je pony nu al weer weg moet. Zijn jullie net lekker aan de gang gaat hij weg.. Sterkte hoor... Tis een leuke pony om te zien..

dankjewel Lachen

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:51

Leuke pony! Jammer dat hij weg gaat! Het ziet er in ieder geval goed uit Lachen Hopen dat het met de nieuwe ook goed gaat komen Lachen Veel succes in ieder geval!