nu iriteer ik mij hier helemaal dood aan.
maar ik weet niet hoe ik dit kan oplossen..
iemand een idee??
groetjes mij!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meestal corrigeer ik hem dan door gewoon te zeggen dat ie stil moet staan of ik zeg duidelijk Hooo....
Maar soms heeft meneer ook geen zin om te luisteren dus dan gebruik ik mn zweep om hem een tik te geven meestal beweegt ie dan even heftig maar daarna staat ie gewoon stil.
Als ze haar linkerkant plet, kun je haar een tik geven zodat ze opzij voor je gaat. Ik weet niet of je over een poetsplaats beschikt maar als je hem daar aan vast zet heeft ie minder kans om aan de wandel te gaan.... Ik heb het idee dat hij nogal dominant over je is, misschien wat meer longeren en wat join- upjes doen zodat ie beter naar je gaat luisteren.... staat hij tijdens het halthouden van het rijden ook niet stil???
. Kelnardo schreef:staat hij tijdens het halthouden van het rijden ook niet stil???
Giorgio_x schreef:elke pas die die verzet zet je weer terug, dan rij je maar een keer een dag niet en ga je daar mee bezig, uit eindelijk zou die snappen dat ie op jou moet wachten en stil moet blijven staan. Ook bij het halthouden elke pas die die vooruit zet moet hij ook weer achterwaarts. Dit is even heel vervelend, maar als hij dit snapt, is het super fijn!
en dan gaat ze een stapje naar voren en naar achteren, dan weer naar voren enz.. eventje is het best grappig om te zien:O.. maar t helpt niet echt..