Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maikeltje schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat "ambetante" betekent![]()
![]()
Verder schrijf je dat je haar nu 8 maanden rijdt. Zou het kunnen zijn dat, doordat ze wat meer bespiering heeft gekregen, het zadel niet meer helemaal lekker ligt?
san72 schreef:denk ook dat het toch in de rug zit...
druk het paard eens goed op de rug van boren naar achteren,
ze probeert toch duidelijk iets te ontlasten??
succes!
Nivada schreef:Of je richt je teveel op de galop, ze kan je juist gaan tegen werken omdat ze de hele tijd hetzelfde moet doen.
_nino_ schreef:Is het alleen in de bak of ook in het bos?
Juangii schreef:Ik zou voordat je gaat rijden even longeren, het klinkt alsof je een nogal wat fris paard hebt. Als je zegt dat hij stilstaand galloppeert
CarolShadow schreef:Ze komt van een race stal zeg je al zelf, waar zou het ´probleem´ dan liggen?
Ik denk van haar verleden
CarolShadow schreef:Ja, zelfde als stoppen met roken of drinken of andere gewoontes.
De 1 houdt het vol, de ander vervalt in de vorige gewoontes.
Mag ik je vragen om ABN te typen, dat leest en begrijpt makkelijker.
CarolShadow schreef:Algemeen Beschaaf Nederlands.
Geen afkortingen als ff etc.
En de woorden goed typen, voluit en zoals ze horen, een enkele typefout kan voorkomen, maar bijna elk woord fout leest gewoon onprettig.
Bekijk anders een je eigen berichten terug, hoe je het getypt hebt, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
CarolShadow schreef:Algemeen Beschaaf Nederlands.
Geen afkortingen als ff etc.
En de woorden goed typen, voluit en zoals ze horen, een enkele typefout kan voorkomen, maar bijna elk woord fout leest gewoon onprettig.
Bekijk anders een je eigen berichten terug, hoe je het getypt hebt, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.