Fjord Taco @ work.. super gave shoot (ex Z2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Fjord Taco @ work.. super gave shoot (ex Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 17:46

Om ons netjes aan de regels te houden:

Taco is een 10 jarige ruin waar ik tot voor kort in het Z2 mee reed.
We trainen thuis gewoon nog lekker aan een recht en los paard en aan zijn achterhand.
Problemen waar we tegen aan lopen is dat hij soms wat "eng" in de hals kan worden en dan ietsje wil kantelen.
Mijn probleem is dat ik makkelijk naar beneden kijk en iets achterover hang.

Deze foto's zijn gemaakt toen we model stonden tijdens een workshop van Hypofocus.

Afbeelding

http://www.prispictures.nl/shoot/Kelly/slides/009.JPG

Afbeelding

#3 hier wordt hij dus een beetje "eng" in de hals
Afbeelding

Afbeelding

Serieuze ik Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

#9 Klein stukje sluiten. BTW dit is niet booskijken, dit is zijn look als hij iets moeilijk vind
Afbeelding

#10 Uit het sluiten
Afbeelding

#11 Belonen voor zijn brave inzet
Afbeelding

#12 Taco even afgeleid, en dat is aan alles te zien Clown
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 04-11-08 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_Irene11_

Re: Fjord Taco @ work.. super gave shoot (ex Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:55

Wat een gafe fjord! Kwijl
Probeer iets meer je hakken uit te drukken en je onderbeen onder je heup te houden Knipoog

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:00

XxSultanxX schreef:
ik ben ook benieuwd naar de andere fotos Haha! maar waarom rijd je geen wedstrijden meer met hem ?

[FJ] Taco, our last dance together!

Vind het er goed uit zien Ja

*pff, haw commentaar; uhh Nagelbijten / Gniffelen dat zie ik niet Lachen je benen iets langer te maken Lachen
Laatst bijgewerkt door just_kiki op 04-11-08 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:01

rijd je geen wedstrijden meer met hem jammer hoor!!!
sppr knol probeer je beneniets naar beneden te houden en je hakken uit te drukkenen en word die soms niet wat te in de hals probeer hem is wat losser en lagen te laten lopen met het neusje naar voren succes!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:03

Ik las vandaag trouwens ook een leuk stukje van jou en Taco in het Z2 in de nieuwsbrief.

Mooie foto's. Ik vind dat eng worden in de hals nogal meevallen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:06

Zo, dat was even stressen hea?! Haha.
Jullie zijn een onwijs leuke combi en het ziet er keurig uit. Je weet heel goed waar je mee bezig bent en de details geef je zelf al aan. Technisch commentaar heb ik niet.

Ik wens jullie vooral heel veel succes en veel plezier in de toekomst! En wellicht zien we elkaar nog eens. Haha!

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:08

Super mooie foto's ,!
Rijd je geen wedstrijden meer?
En van die hals valt het nog wel mee
succes verder

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:25

Jammer dat je hem niet meer start want ik vind hem weer behoorlijk vooruitgegaan!
Dat enge zie ik er niet zo aan af op de foto's, ik vind hem juist nu wat meer opgericht, dat miste ik vaak op andere foto's en dat is op zich natuurlijk ook best logisch met zo'n front. Knap dat je dat toch voor elkaar hebt gekregen.

Verder vind ik het wel erg jammer dat je zo'n slobberige bodywarmertje aan hebt Knipoog En ik heb mij ook voorgenomen om extra klitteband op mijn Eurostarbandages te zetten want die losse flapjes zijn eigenlijk best een storend gezicht.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:36

Ziet er echt super uit! Haha!
Hij loopt inderdaad soms een beetje kort, maar verder is het super!
Het enige waar ik me nog een beetje aan stoor is ( ik weet het, het is een momentopname, maar ik moet wat zeggen anders is het niet aan de regels) dat je na het sluiten op 10 scheef zit Knipoog

xxmiszlizzxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:54

echt een super fjord!! en je rijd hem echt goed, want hij loopt echt super!
Alleen stoor ik me nog steeds soms aan je houding.. probeer je hakken uit te drukken en beter recht op te zitten en voor je te kijken.
En net als XmandisX zegt, je zit een beetje scheef na t sluiten..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:19

Moderatoropmerking:
Reacties tegen de regels verwijderd.

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:53

Sjuimpje schreef:
Verder vind ik het wel erg jammer dat je zo'n slobberige bodywarmertje aan hebt Knipoog En ik heb mij ook voorgenomen om extra klitteband op mijn Eurostarbandages te zetten want die losse flapjes zijn eigenlijk best een storend gezicht.

Het zijn overigens geen Eurostar maar ik begrijp wat je bedoeld Haha! Ik heb er al 2, moet er nog even 2 kopen. Haha! (kel wist denk alleen niet dat ik die had gekocht Haha! )

En ja Kel super ziet het er weer uit! Prachtige foto's! Kwijl
En voordat mijn post wordt verwijderd: Niet naar beneden kijken en ogen open Haha! Haha! Haha! Knipoog

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 07:39

@Sjuimpje, je hebt gelijk, zie op de foto's dat de bodywarmer het geheel niet echt flatteus maakt.

Overigens vind ik het leuk om van jou te horen dat je hem weer vooruit vind gegaan (als één van de meest kritische bokkers Knipoog Clown ).
Als ik in het Z1 had gereden was ik zeker nog door gegaan want die oefeningen loopt hij nog makkelijk maar de galopappuyementen lukken gewoon echt niet meer (of dat nou is vanwege spat of lichamelijke beperking weet ik niet).

Hij loopt op dit moment fijner dan dat hij het afgelopen jaar gedaan heeft toen ik nog met hem in de sport reed Ja

De rest ook allemaal bedankt voor de leuke reacties Lachen

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:12

ziet er echt heel netjes uit kelly Lachen vooral foot 9 vind ik heel erg leuk Haha! Echt voor jou niet echt tips wel dat je je hoofd af en toe gewoon recht mag houden je duikt daarmee (Soms niet altijd) iets wat naar voren Knipoog

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:42

mooie foto's!
en een super mooie fjord.
Vind dat playboy teken op zijn komt ook echt super vet!
Soms moet je je hakken wat meer uitdrukken maar verder ziet het er heel goed uit! Lachen

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:56

jullie blijven een super combi
waarom stop je ?
jullie hebben nog meer in je mars denk en gok ik zo ?
die kleur staat hem leuk

Lizzy_Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:19

Wauw! Echt een super combi Lachen Echt mooi
Soms wat meer je hakken uirdrukken (Maar dat werd al aangegeven:)

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:42

Marieke7 schreef:
Wauw , Echt mooi!
Leuk tekentje trouwens op haar kontje ! Lachen

Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben nooit echt per defenitie taco fan geweest, maar ik vind hem er op deze foto's echt prachtig uitzien! Hij heeft enorm veel power..
Ergens is het misschien wel jammer dat je nu gestopt bent, ik begrijp het voor de volle 100%, maar om jullie te bewijzen hoef je wat mij betreft niets meer te doen! Z2 met een fjord is iets waar veel mensen op zouden hopen. En jullie hebben nu een heel eerlijk einde, ik denk dat dat ook wel rust geeft, toch?

In elk geval, pracht foto's, zijn lichaams gebruik vind ik overall echt heel goed.Als toekomstige ( Tong uitsteken ) B ruiter kan ik niet erg veel commentaar geven. Enkel je houding stoort me hier en daar wat, maar op zich heeft iedereen daar zo nu en dan wel eens last van. Ik vind hem prettig lopen, en eindelijk eens en dressuur ponietje wat niet véél te diep loopt tijdens te trainingen Lachen Netjes!
Ik ben wel benieuwd of je nu blijft rijden met die stang en trens, of was dat alleen voor de shoot? Tenslotte hoef je nu niet meer op wedstrijd, dus kan de s&t op zich wel in de kast?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 14:57

Jaimyliefje schreef:
Marieke7 schreef:
Wauw , Echt mooi!
Leuk tekentje trouwens op haar kontje ! Lachen

Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben nooit echt per defenitie taco fan geweest, maar ik vind hem er op deze foto's echt prachtig uitzien! Hij heeft enorm veel power..
Ergens is het misschien wel jammer dat je nu gestopt bent, ik begrijp het voor de volle 100%, maar om jullie te bewijzen hoef je wat mij betreft niets meer te doen! Z2 met een fjord is iets waar veel mensen op zouden hopen. En jullie hebben nu een heel eerlijk einde, ik denk dat dat ook wel rust geeft, toch?

In elk geval, pracht foto's, zijn lichaams gebruik vind ik overall echt heel goed.Als toekomstige ( Tong uitsteken ) B ruiter kan ik niet erg veel commentaar geven. Enkel je houding stoort me hier en daar wat, maar op zich heeft iedereen daar zo nu en dan wel eens last van. Ik vind hem prettig lopen, en eindelijk eens en dressuur ponietje wat niet véél te diep loopt tijdens te trainingen Lachen Netjes!
Ik ben wel benieuwd of je nu blijft rijden met die stang en trens, of was dat alleen voor de shoot? Tenslotte hoef je nu niet meer op wedstrijd, dus kan de s&t op zich wel in de kast?

De S&T hing er eigenlijk alleen maar in 1x in de week voor een wedstrijd en tijdens de wedstrijden zelf.
Al heb ik er ook heel wat op trens gereden.

Zo af en toe gebruik ik hem nog wel omdat we er met de shows ook mee rijden.
Maar in principe loopt hij op beede even goed Ja

Bedankt voor je complimenten Lachen

ILufDuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 16:48

Geweldig paard!
Normaal hou ik meer van sierlijke paarden en hou ik totaal niet van Fjorden, maar nu is mijn mening toch wel heel erg veranderd!
Jij zit er ook netjes op!;)
Groetjes Emma

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 16:54

Ik heb zo veel respect voor jou he, en ook voor Taco.
Puur omdat je zo goed met hem omgaat, en hem volgensmij gewoon precies begrijpt.
Ik vind het ontzettend goed van je dat je deze keuze hebt gemaakt, en super wat jullie hebben bereikt!
Echt iets om trots op te zijn.
Door jullie krijg ik gewoon weer moed, om ook verder te gaan met Tic.
Ik wens jullie nog heel veel plezier en geluk de komende tijden & met de shows natuurlijk!
Groetjes Britt!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:32

Het rijden ziet er super uit kel! Je kan echt trots op hem wezen. Ik vind je setje ook erg gaaf.
Rijtechnisch commentaar heb je zeker al zelf gegeven. Maar ik vind het er gewoon keurig uit zien! OK dan!

PuddingXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:48

Ziet er echt super uit!:D

Echt leuk die playboy konijntjes op zijn kont!

xx

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:55

Eigenlijk vind het het jammer dat de foto weer meer van het zelfde zijn. O ja hij is natuurlijk geen ex z2 paard want hij is en blijft z. Fot 6 vind ik een beetje apart moment Clown

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:03

Oeeh, wat vind ik jou fjord toch een lekkerding! Commentaar, ja let idd op dat kantelen van zijn hoofd, maar gelukkig weet je dat, dus dat komt wel goed. Ik heb trouwens een nieuwe steiger foto van gistere, waar ik probeer mijn handen wat meer naar voren te doen, want daar had je mij op gewezen, in mijn topic Willemijn@work kun je hem zien als je dat wilt Pling