Aangezien wij haar nog maar net hebben rijden we nog geen niveau. ze liep braaf en voor mijn gevoel wel netjes alleen nog heel erg "houterig"
eigen commentaar,
-Naar beneden kijken,
-Handen blijven dragen.

Daag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Piaffe_Girl schreef:mooi paard hoor chantal
commentaar sporen soms niet teveel erin steken dus tenen niet te veel na buiten
en omdat je nog maar net hebt snap ik wel dat ontspanning nog niet helemaal is
hoe is het met girocco
met Negrita gaat het super

haha, op deze zal hij nog even niet stappen maar met Girocco gaat het lekker samen. rijden ook al door het bos.
angelaatjuh schreef:wauw wat een mooi paard
Probeer voor je uit te kijken ondanks je zo'n leukerd onder je kont hebt
en het naar beneden kijken wordt al wel 7 jaar naar mij geroepen
ik kom er echt niet vanaf....

af en toe trekt zij ineens haar hoofd vooruit en als reactie trek ik terug... heel erg fout maar dat komt nog wel goed straks als we les krijgen goldiejack schreef:leuk paardje heb je,ik zou je als tip geven proberen wat meer boven je paard zitten,nu vind ik je wat na voren zitten.
madam was een beetje vrolijk denk ik...
haha, zijn steeds net sta momenten..... ik kan juist heel erg goed op haar zitten, ze zit als een luie stoel. cp112 schreef:Ik ben vergeten erbij te zeggen dat deze merrie pas sinds 4 weken weer aan het werk is, hiervoor heeft zij een veulen gehad en heeft anderhalf jaar stilgestaan.

dankjewel

Sanniej_ schreef:Ik vind het een leuk paard chan, ze loopt idd wat "houterig" hoe jij dat noemt, maar denk dat jullie met wat lesjes oid, er wel komen hoor! Ze is er nog maar net

mirjam7 schreef:Wat een leuk paard om te zien.
Let op je hakken, je mag ze denk ik wel iets meer uitdrukken en zoals al eerder vermeld werd, tenen naar binnen draaien.
Verder ziet het er best gezellig uit
aanleren is helaas makkelijker dan afleren
maar ik probeer er wel op te letten. het is al niet meer zo erg als dat het was. eerder kwam ik gewoon met mijn tenen tegen de bakrand aan zo erg