Ze is nu bijna 1,5 jaar onder het zadel waarvan een jaartje wat serieuzer aan het dressuren.
We rijden zo'n 3 keer per week dressuur waarvan we 1 keer per week les hebben. Toch blijft buiten rijden en springen haar/onze favoriet

Vele problemen die we tegen kwamen zijn al opgelost, helaas blijven er steeds nieuwe komen of dingen die iets meer tijd en aandacht eisen
Punten waar we nu onze aandacht op vestigen:
* Minder hangen op de teugels/meer vanuit achter lopen/niet op de voorhand vallen. Het is al veel minder dan voeger maar het blijft voor ons beide een moeilijke kwestie
* Ditzelfde in galop, waardoor ik voorover kieper en ze nóg meer op de voorhand kan vallen.
* Hakken uitdrukken en tenen naar binnen!
* Puntje van de laatste weken: Wat hangen tegen mijn binnenbeen (vooral linksom). Moet te veel tegen drijven om haar geen foute bolling te geven. Ga ik de komende les eens compleet aan besteden. Ook het wijken gaat daardoor nu even wat minder. Ze is overigens wel aan het been.
Tips zijn zeer gewenst maar houdt het netjes, ik weet dat we geen Anky en Salinero zijn

Benen lang houden en Pride wat minder hangen

Fijn achterbeentje en mooi zelf dragen

Middendrafje. Been lang houden en neusje mag er íets meer uit

Ontspannen

Lekker rustig beeld.

Mag iets meer vanuit achter maar wel mooi rustig contact

De galop waar we naar toe aan het werken zijn! (Op mijn been na)
Hadden maar een klein half uurtje gereden. Ze was al snel bezweet en wat lomer (iets wat niet snel in Pride haar woordenboek voorkomt
). Tijd om te scheren!