Thuis rijd ik op ong. L/M niveau.
Helaas was mn eerste wedstrijd niet erg spectaculair.
Het inrijden ging wel lekker, beetje kijkerig en een erg blubberige bak.
Maargoed lorna is en blijft lorna zo gauw als ze dan de binnenbak in komt heb je een kanon onder je.
Kijken, hoofd gooien, onder je vandaan lopen.
Mn eerste proef ging dan ook niet erg goed en ik had maar 169 punten(had het ook wel verwacht)
Mn 2e proef zweep erbij genomen en ging ook iets beter maar ik had geen hoge punten verwacht, bij de prijsuitrijking blijk ik gewoon 199 punten en een eerste prijs binnen te hebben gehaald
woow was zoo blij had het dus echt gewoon niet verwacht.Ik heb helaas geen foto's van de proefjes wel van het inrijden in de buitenbak.

Heb helaas geen stapfoto's.
maar je mag in de galop wat meer naar achter zitten en het lijkt of je daarin ook je benen afsteekt maar verder netjes gedaan
Na een paar wedstrijden zul je 'er wel in de gaten hebben en gaat het tijdens de proef ook veel beter komen. Wat ik zag is dat je je tijdens de proef wat lied overdonderen door Lorna 'er drukheid / ettergedrag en rennen. Als je er meer aan blijft rijden (binnenbeen en naar je buitenhand toe) zal Lorna meer bij jou blijven en beter aan het werk gaan voor jóu!