dit keer met foto's van de wedstrijden die ik tot nu toe gereden heb en waar ik niet ontevreden over mag zijn.
zoals ik in de titel al heb vermeld rijd ik met Tyarla op B niveau, al pakken we in de training ook al wat oefeningetjes mee zoals wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc, dit pakt ze met mij ook super op (met mijn instructrice heeft ze m2 gelopen)
In de training lopen we nog wel eens tegen het feit aan dat Tyarla graag met haar hoofd gooit, hier zijn we hard mee aan het werk en stukje bij beetje gaat het al beter.
Mijn eigen kritiekpuntjes zijn voornamelijk: benen op z'n plaats houden, en vooruit kijken.
de rest is aan jullie.
Nou volgens mij heb ik zo wel weer genoeg verteld, hier de foto's met commentaar.
Zondag 7 September herfstdressuur @ Manege Pullens (allereerste wedstrijd saampjes
)
deze foto is van proef B3 (2e proef dus) ik was 4e met 193 punten. bij de 1e proef was ik 1e met 189 punten, maar hier zijn helaas geen foto's van gemaakt.
Zaterdag 20 en Zondag 21 September @ Manege Duyksehoef:
(Zaterdag had ik een beetje lang losgereden en was Tyarla niet vooruit te branden, met als gevolg dat ik haar op de 1 of andere manier vooruit wilde duwen en dat ze zeker op het einde van de proef op de teugels ging hangen
)
Tijdens het losrijden, paardjes in de wei waren errug interessant)

Gebroken lijn 5 meter.

Van hand veranderen en enkele passen middendraf (ze kan echt super strekken
)
Klein blundertje, mevrouw schrok van een traktor die achter de bomen reed

Volgens mij kom ik hier terug op de hoefslag na een volte...

Halsstrekken (mijn been
en mijn geconcentreede gezicht
)
Nog een keer halsstrekken, charmant sta-moment

Raar moment , hier was ik net mijn teugels weer op maat aan het maken.

en in stap de rijbaan verlaten.
Het resultaat was zeker om over naar huis te schrijven:
Zaterdag:
Proef B4: 1e met 186 punten
Proef B3: 2e met 174 punten
Zondag:
Proef B4: 6e met 175 punten
Proef B3: 1e met 189 punten
Ik ben supertrots op Tyarla dat we in 2 wedstrijden al zover zijn gekomen, we hebben immers al 4 winstpunten

Nou brand maar los met het commentaar zou ik zeggen...