ik rij sinds enkele weken met dit superlieve paardje Cisco. Een echt niveau hebben we niet denk ik
Cisco is een recreatiepaard maar de laatste tijd wordt hij wat meer dressuurmatig gereden door zijn eigenares. Ik hou het voorlopig nog bij elkaar rustig leren kennen. Ik ben namelijk snel angstig, dat zie je spijtig genoeg ook aan mijn houding. Maar daar probeer ik aan te werken, ik wist trouwens niet dat het zo erg was. De filmpjes en foto's waren nogal confronterend, maar nu weet ik waaraan ik moet werken hé
Nu de foto's.
Ze zijn niet in de volgorde van het rijden, maar eerst draf en dan galop. Van stap hebben we geen foto's of filmpjes om de batterij te sparen.
1.Even poseren voor de foto.

2.Drafje, ik moet mijn ellebogen in een hoek houden...

3.Volte, en weer hetzelfde voor mij

4.Hier loopt hij wel mooi vind ik.

5.Volte

6.Hier hang ik weer enorm naar voren, en die ellebogen toch

7.Misschien een klein beetje beter

8.Galopje

9.Opnieuw, ik moet meer achterover zitten...

10.Again

Ik weet dat de foto's niet echt van goede kwaliteit zijn. Sommige zijn te donker omdat het licht in de binnenpiste niet altijd optimaal is, andere zijn dan weer stills uit het filmpje en dus nogal bewogen...
Nu nog een filmpje, vele stukken waren erg wazig en dat vond ik nogal storend dus heb ik die eruit geknipt. Ze staan ook weer door elkaar hoor, eerst draf en dan galop
http://nl.youtube.com/watch?v=rcoX8CA2InM
Mijn eigen commentaar
-Meer achterover zitten
-Een knik in mijn ellebogen behouden
-In galop mag hij misschien een beetje ronder lopen...
Ik hoop dat jullie, ondanks de slechte kwaliteit, toch nog wat tips kunnen geven.
Maxime
.
!