Velona is een merrie van 6 jaar, 1.64 hoog. Mijn moeder en ik hebben haar nu sinds ± 2 maanden.
Velona is heel erg braaf onder het zadel, wel vlot, maar niet vervelend of schrikkerig.
Wel moet ze nog veel leren, galop was vooral in het begin een moeilijk punt. Ze heeft dan moeite met haar evenwicht, op de lange zijde gaat ze vrij snel, en als er een bocht aan komt zie je d'r dan ook echt zo kijken van: "Waaah, straks val ik om!"
Maargoed, deze foto's zijn ongeveer weken geleden gemaakt, het ging heel goed.
Ze liep lekker ontspannen en was fijn aan de hulpen. Ik heb niet gegalopeerd, ze deed zo goed haar best, ik vond het wel goed zo
1.

2.

3.

Volgens mij zag ze daar iets interessants ofzo
4.

5.

6.

7.

Mooie foto vind ik zelf.
8.

9.

Nog even poseren..
10.

Eigenwijs hoofd
11.

Tot slot, d'r lieve hoofdje
Op sommige foto's vind ik dat ik mijn handen wat meer zou mogen dragen. En ik moet aan mijn tenen denken als ik doorzit, heb soms echt dramatische kapstokken
Wat vinden jullie ervan? Opbouwend commentaar is altijd welkom!
Jij moet zelf echt uitkijken dat je je onderbenen niet zo ver naar voren steekt, is heel zonde van het plaatje. Je zit er nu op met een houding van 'ik moet, dus dat doe ik dan wel ff'. Lekker rechtop en je langmaken, dan wordt het beeld al een stuk mooier. Verder lekker plaatje hoor, lekker ontspannen. Zie ik graag