Zaterdag heb ik ons mam gevraagd foto's te maken van het rijden met Verle en met Jesse.
Verle is een 6-jarige merrie van OOSeven, we rijden geen wedstrijden meer en zijn vooral bezig met gewoon lekker rijden. We zijn vooral bezig met ontspannen en lekker voorwaarts rijden, verder nergens mee. Soms is Verle over enthousiast, over ijverig, loopt dan over tempo heen en maakt hier en daar nog eens een gekke sprong.
Maar hier de foto's van Verle:
1.

2.

3.

4.

Daarna ons mam nog even op Verle, die 2 gaan samen ook hard voor uit. Ze draaft voortaan gewoon lekker aan en alles gaat steeds minder zonder twijfels.
5.

6.

Daarna heb ik Jesse nog gereden. Jesse is een 7-jarige ruin van Osmium. Jesse is nog niet heel erg lang terug onder het zadel en heeft een tijd stil gestaan vanwege een blessure, soms mist hij hier en daar nog wat kracht, maar hij pakt alles heel fijn op! En het aller belangrijkste hij heeft er enorm veel plezier in!
Foto's van Jesse:
7.

8.

9.

10.

Ik heb bewust geen commentaar bij de foto's gezet, dat is voor jullie. Ik denk dat ik de meeste punten waar we aan moeten werken wel weet, maar kom maar met alles tips, truucs en commentaar (goed als slecht).
Je hebt een nette houding. Op foto 2 lijk je hard in je handen te zijn, dat is waarschijnlijk een momentopname want als je bijvoorbeeld naar foto 4 kijkt zie je dat het reuze meevalt. Je moeder mag iets rechterop zitten (foto 6) .
Kan ik nog eens een voorbeeld van nemen!