Aangezien mijn vorige topic op slot is gezet vanwege het ontbreken van mijn niveau open ik dus weer een nieuwe

Met Robin ben ik nu aan het trainen op B-niveau met af en toe een pasje opzij te wagen wat hij keurig doet. Ik ben vooral bezig om Robin goed op het achterbeen te krijgen en hem lekker voorwaarts te houden. Wat hij erg moeilijk vind is dus goed voorwaarts te blijven, daarom schakel ik veel over en rijd ik hem goed voorwaarts/neerwaarts, dit doet hij wel keurig nu. Ikzelf moet erop letten dat ik niet mijn benen afsteek en niet naar geld ga zoeken, haha
Ik ga in Januari officieel met hem starten.Ik hoop nu genoeg informatie te hebben!
Gelieve opbouwend commentaar,

instappen

bochtje door

galopje

mooi dragend en neusje lekker laag

geconcentreerd koppie, haha

mooi over de rug en goed achterbeen

van hand veranderen in middendraf

aanzet tot pasje achterwaarts
dit waren de foto's!

Er stond toch ook onder die foto's dat ik in Januari ging starten met wedstrijden, maarjaa.. haha.
) maar wat me stoort in jouw zit is dat je volgens mij teveel op je doos zit, je steunt op de voorbinnenkant van je dijen (en verliest dan balans en gaat je benen naar achteren brengen om de achterkant op te zoeken). Ik denk dat jouw problemen al een stuk verholpen gaan zijn als je je bekken een stukje naar achteren kantelt en dan je benen opnieuw in positie brengt. Voor een proef moet je idd naar voren kijken maar als een van de weinige mensen hou jij wel je lichaam mooi lang en recht, dus dat vind ik nou eigenlijk niet zo heel storend.