Mindfields schreef:Wat een plaaaatje zijn jullie samen, je mag best wat trotser gaan zitten, handen dragen, schouders naar achteren.
Wat ik verder nog aan tips wil meegeven is dat hij een stukje bespiering mist net achter het zadel. Wat je daar aan kunt doen is veel galop op de volte, rustig, ritmisch en rond. En je galop uitbouwen totdat je ongeveer 20-25 minuten achter elkaar alleen maar galoppeert. In galop gaat hij buikspieren ontwikkelen waardoor hij sterker in de rug kan worden plus dat hij zijn lijf vanzelf loswerkt en hij zichzelf meer kan gaan dragen. Je zult merken dat hij een nog betere conditie krijgt, veel sterker wordt en dat je draf nog beter wordt dan hij nu al is.
Succes!
Dank je!! Haha ja ik weet dat ik wat trotser moet zitten. Zegt me instructrice ook al. Alleen doordat ik geconcentreerd ben denk ik er niet echt aan. Ik zal op mijn handen en schouders gaan letten.
Dank je voor de tip. Net zoals Iris (Babel) al zij is Joy overbouwt. Ik ben nu ook met trainen veel voltes in galop aan het rijden en hem zo goed mogelijk op zijn achterhand te laten lopen. Hij moet zich inderdaat nog wat meer gaan dragen en wat losser worden.
iloveyouJoy schreef:Je met je handjes goed bij elkaar houden (en laag houden)
En op de 2é foto zit je wel een beetje voorover??
Ja ik weet dat ik soms wat voorover zit. Hier ben ik dan ook erg op aan het letten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-10-08 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reacties op verwijderde reacties verwijderd.