? ik werk veel harder
Zaterdag kreeg ik de kans om met dakota de les in te gaan, Dakota is een kruising tussen een Tinker en Kwpn. Dakota is van me zus maar omdat ze er nog 2 heeft staan mag ik dakota vaker rijden
. noem het maar gerust altijd rijden, ik wil dan ook heel graag een startkaart over een tijdje. Moet ik wel eerst aan de galop werken.De galop gaat hard, hard en nog eens hard. Dakota vind het wel leuk om de andere paarden een beetje op te jagen, moet kunnen toch maar dan moet ik hem wel stil krijgen wat me dus echt niet lukt.
We hadden in de les ook nog even een sprongtje gemaakt en dat ging weer hard, hard en nog eens hard. Gelukkig kreeg ik hem toen na een rondje crossen al wel stil
.Dakota is net 6. en ons niveau? noem het maar gerust B. Hij houd ervan om alle 'moeilijke' dingen te doen, maar daar hou ik me nog maar even niet mee bezig. eerst zorgen dat de basis er is en de galop. niet dat ik moeilijke dingen met hem kan hoor, met met me zus dan
Mijn commentaar;
Mijn benen voeten en alles erom heen, ik schrok me kapot toen ik deze foto's zag. ik wou ze eerst ook niet plaatsen maar toch
.De galop. dat moeten we ook even aan werken.
en de rest hoop ik van jullie te horen.
oja er staan geen draffoto's bij omdat die waren mislukt.
we begonnen met laag en rond losstappen. hier zie je dus echt het probleem van mijn houding

dit vind ik een heel mooi rustig galopje.

heel mooi bergop maar hier gaat hij dus.