Ik heb nu sinds een ongeveer 2 maanden privéles met mijn paard Raiza, wat mij erg bevalt. Het leek mij dan ook leuk om jullie wat foto's te laten zien en om jullie meningen te vragen.
eerst 2 foto's van de eerste les:

Deze foto vind ik zelf niet echt een prettig beeld geven, ze loopt wel mooi met haar achterhand eronder, maar was erg tegen de hand. Zelf had ik mijn hakken wat meer mogen uitdrukken.

Hier loopt Raiza voor goed, maar is haar achterhand er weer niet onder. Ik zit hier ietsje naar voren, verder mogen mijn tenen wat naar binnen en weer die hakken...
Foto's van de laatste les:

Toont al prettiger dan de vorige foto's (meer ontspannen). Achterhand plaats Raiza mooi eronder en loopt voor ook goed, iets voor de loodlijn, maar ach
bij mij zijn mij hakken weer een probleem.
Dit vind ik zelf een hele mooie foto, Raiza loopt mooi, ik zit best goed (als ik naar voren had gekeken ipv naar beneden had ik misschien nét wat meer rechtop gezeten...)

Ook dit vind ik zelf een mooie foto, Raiza geeft mooi stelling in de bocht, mijn hakken mogen ook hier wat meer naar beneden.

Raiza had lekker dr achterhand gebruikt

Ik hoop dat jullie net als ik wel verbetering zien, natuurlijk blijven er altijd verbeterpunten, daarom ben ik erg benieuwd naar jullie commentaar. De verbeterpunten die ik zelf zie zijn, meer recht vooruit kijken, waardoor ik nét iets meer rechtop zit en mijn hakken meer uitdrukken.
Ben benieuwd! Commentaar wel graag opbouwend!
Al;vast bedankt!Edit: Dankjewel Naomi (LoveRomeo @ bokt) voor de foto's!
:D