Raiza en ik @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha7

Raiza en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 16:41

Hoihoi!

Ik heb nu sinds een ongeveer 2 maanden privéles met mijn paard Raiza, wat mij erg bevalt. Het leek mij dan ook leuk om jullie wat foto's te laten zien en om jullie meningen te vragen.

eerst 2 foto's van de eerste les:
Afbeelding
Deze foto vind ik zelf niet echt een prettig beeld geven, ze loopt wel mooi met haar achterhand eronder, maar was erg tegen de hand. Zelf had ik mijn hakken wat meer mogen uitdrukken.

Afbeelding
Hier loopt Raiza voor goed, maar is haar achterhand er weer niet onder. Ik zit hier ietsje naar voren, verder mogen mijn tenen wat naar binnen en weer die hakken...

Foto's van de laatste les:
Afbeelding
Toont al prettiger dan de vorige foto's (meer ontspannen). Achterhand plaats Raiza mooi eronder en loopt voor ook goed, iets voor de loodlijn, maar ach Tong uitsteken bij mij zijn mij hakken weer een probleem.

Afbeelding
Dit vind ik zelf een hele mooie foto, Raiza loopt mooi, ik zit best goed (als ik naar voren had gekeken ipv naar beneden had ik misschien nét wat meer rechtop gezeten...)

Afbeelding
Ook dit vind ik zelf een mooie foto, Raiza geeft mooi stelling in de bocht, mijn hakken mogen ook hier wat meer naar beneden.

Afbeelding
Raiza had lekker dr achterhand gebruikt Haha!

Ik hoop dat jullie net als ik wel verbetering zien, natuurlijk blijven er altijd verbeterpunten, daarom ben ik erg benieuwd naar jullie commentaar. De verbeterpunten die ik zelf zie zijn, meer recht vooruit kijken, waardoor ik nét iets meer rechtop zit en mijn hakken meer uitdrukken.

Ben benieuwd! Commentaar wel graag opbouwend! Tong uitsteken Al;vast bedankt!

Edit: Dankjewel Naomi (LoveRomeo @ bokt) voor de foto's! Knipoog:D
Laatst bijgewerkt door Natascha7 op 21-10-08 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

__Kirsten__

Re: Raiza en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:53

ziet er goed uit
probeer je hakken wat uittedrukken
op sommige foto's (Lijkt er op)doe je dat wijnig
ik heb ook je profiel gelezen
ik wens je nog heel veel plezier en sucses met de wedstrijden en alles

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:55

Heb je de beugels niet te lang en druk je daarom je hakken niet uit? Succes nog met je paardje!

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:04

raizaaa!!!
Geen dank hoor Natas! was een kleine moeite! Knipoog
Jullie zijn echt goed vooruit gegaan! Maar je had wel wat meer fotos mogen plaatsen hoor! Tong uitsteken Ik ga ook even goed fotos verzamelen van barlo! kan ik ook een topicje openen! Knipoog

ga zo door iig! En wie weet over een tijdje starten! Knipoog

Natascha7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 20:20

Dankjewel voor de reatcies!

Dat van de hakken meer uitdrukken gaf ik inderdaad zelf ook al aan, het is een erg vervelende gewoonte van me. Nors opkijken
Voor mijn gevoel zit ik juist ietsje te kort, maar als ik ze langer zet verlies ik de hele tijd mijn beugels, ik heb op dit moment gewoon een probleem met het lang houden van mijn benen. Erg vervelend, want een aantal jaar terug kon ik juist wel heel lang zitten, maar na mijn periode op stal Meursing (springstal) is dat er helemaal uit Boos!

Nu Raiza steeds rustiger en makkelijker gaat lopen, kan ik rustig aan weer wat meer tijd in mijn houding steken en hopelijk lukt het dan weer Lachen

Zien jullie verder nog andere verbeterpuntjes? (vast wel Tong uitsteken)

Natascha7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 20:23

LoveRomeo schreef:
raizaaa!!!
Geen dank hoor Natas! was een kleine moeite! Knipoog
Jullie zijn echt goed vooruit gegaan! Maar je had wel wat meer fotos mogen plaatsen hoor! Tong uitsteken Ik ga ook even goed fotos verzamelen van barlo! kan ik ook een topicje openen! Knipoog

ga zo door iig! En wie weet over een tijdje starten! Knipoog

Haha ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er voortaan maar 5 foto's getoond mogen worden in een HAW topic, vandaar dat ik zo zuinig heb gedaan met foto's Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Dankjewel voor je lieve bericht, hihi ik kan inderdaad niet wachten om (eindelijk) te kunnen starten! Haha!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 08:21

Ik zou mijn topic maar snel aanpassen als ik jou was anders gaat ie op slot. Je openingspost voldoet niet aan de eissen. Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:07

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Het nivo staat niet in de openingspost.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.