Na veel twijfel toch maar een topicje met foto's van Zazou. Zazou is een 4-jarige merrie v. Rousseau. Afgelopen zondag hebben we weer eens lekker getraind en een vriendin van ons heeft daar foto's van gemaakt. We hebben nog geen niveau. Vanaf januari zijn we van plan te gaan starten en we beginnen dan zoals jullie vast al wel hadden verwacht in de klasse B. Zazou en ik zijn sinds half maart een combi. Ik heb eerst ergens gestaan waar ik niet echt fijn kon trainen, de longeerbak was erg slecht begaanbaar en dat werkte ons erg tegen. Ongeveer anderhalve maand geleden zijn we van stal verhuisd en sindsdien zijn we echt lekker aan het trainen. Inmiddels gaat het steeds beter en ik ben erg trots op mn meisje dat ze het zo goed doet. Waar we hard aan werken is het opwekken van activiteit uit het achterbeen en het goed snel aan het been maken van Zazou. Daarnaast werken we aan de aanleuning en het fijn gymnastiseren.
Ik zou zeggen barst los, maar wees lief voor ons.
1. Stappen

2.

3. Drafje

4.

5.

6.

7. Galop

8. Pasje opschakelen

9. En weer een beetje terug

10. Galop

11.

12. En weer draven en veel schakelen.

13. Doorzitten en overgangetjes stap-draf-stap

14. Lekker uitdraven

15.

Mijn eigen commentaar: Niet zoveel naar beneden kijken, benen lang laten, niet verstrakken in mn onderrug.

Heel veel plezier met elkaar