Stomme, vervelende, rottige, niet luisterende Jade @ wedstri

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Stomme, vervelende, rottige, niet luisterende Jade @ wedstri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 16:17

.. uiteraard denk ik niet zo over deze lieverd, maar sommige lessers bij ons op stal wel.. Twee week terug was er een onderlinge wedstrijd voor de lesklanten. Echter wilde niemand op jade, omdat deze kort gezegd volgens hun "niet leuk" en "niet houdbaar" is. Dus gisteren was er een onderlinge wedstrijd voor de eigen paarden, en heb ik Jade ook maar even gestart.. Eigenlijk ging ze best fijn en wil ik nu natuurlijk geen woord negatief meer van de lessers horen over Jade.

Rijtechnisch commentaar gewenst.. Ik wil er wel even bij zeggen dat ik dit paardje nooit rij en dat ze al jaren in de lessen loopt. Heb 10 minuten los kunnen rijden en toen gestart.. Was nog 4e van de twaalf Haha!. Ow ja de bandages, het was maar onderling en wilde even een paar leuke foto's Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Inzet gebroken lijn

Afbeelding
Middendraf tegen de hand

Afbeelding
Galop

Afbeelding
B afwenden

Afbeelding
Afwenden stap, veel te diep..

Afbeelding

Afbeelding
Braaf paard

GWENNx

Re: Stomme, vervelende, rottige, niet luisterende Jade @ wedstri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:19

Wat een prachtig paard!
Je zou niet zeggen dat ze al jaren in de lessen loopt!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:21

Dat ziet er leuk uit zeg!! en dat voor een "manege"-paardje!!

Zo zie je maar, de ruiter heeft een groot deel zelf in handen.
Dus iedereen die commentaar geeft op dit vervelende paardje, moet misschien eens lichtelijk bij zichzelf na gaan denken!
Het is altijd zo makkelijk om het paardje de schuld te geven.
Helaas gebeurt dit maar al te vaak, manege-paardje of eigen paardje, dat maakt niet uit. Verdrietig

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:24

Stal Bakker... Jeetje, das een tijd geleden. Niks veranderd zo te zien Tong uitsteken
Jade ziet er beter uit als vroeger. Lekker voor haar dat je er even ging :d, heel verschil als wat er normaal op haar rug zit denk ik Knipoog

Even offtopic: Bloos Hoe gaat het met Bobo, Devil en Friendly? Mijn 3 favorieten voordat ik 8 jaar geleden ongeveer weg ging Knipoog

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 16:30

Dank voor de leuke reacties..

@Sylva: Jij reed op zondag toch?.. Nou das dan minder leuk.. In de afgelopen jaren zijn net de pony's die jij nu opnoemt alledrie overleden.. Wel heel toevallig, want dat zijn ook de enige drie die er niet meer zijn.. Bobo heeft een hersenbloeding gehad, Devil kreeg een levertumor, schijnt vaak voor te komen bij haflingers en Friendly is afgelopen zomer overleden na heftige koliek.. Zie evt. topics

[PP] En dan hoor je 5 procent kans... (koliek)(helaas overleden p

[IM] Rust zacht lieve, lieve Friendly

xFrieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:42

Ik vind dat ze op een foto erg onder je uitloopt met het hoofd, je moest haar daar iets meer naar voren houden zodat het hoofd iets omhoog kwam, je moet naar voren kijken en hakken uitdrukken verder heb ik niets te melden whahaha,

Leuk stelletje, je kunt echt niet zien dat je pas de eerste keer op hem reed en dat hij maar een manegepaardje is Haha!

TRB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:07

hihi wat een toppers! Vork
die jade , echt leuk dat je hem even startte!
zoals je al zei , het wordt zo een heel ander paard als je hem even leuk aankleedt en rijdt!
echt leuke foto's! Haha!
kus

kimberliie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:56

Uppojono schreef:
Dank voor de leuke reacties..

@Sylva: Jij reed op zondag toch?.. Nou das dan minder leuk.. In de afgelopen jaren zijn net de pony's die jij nu opnoemt alledrie overleden.. Wel heel toevallig, want dat zijn ook de enige drie die er niet meer zijn.. Bobo heeft een hersenbloeding gehad, Devil kreeg een levertumor, schijnt vaak voor te komen bij haflingers en Friendly is afgelopen zomer overleden na heftige koliek.. Zie evt. topics

[PP] En dan hoor je 5 procent kans... (koliek)(helaas overleden p

[IM] Rust zacht lieve, lieve Friendly

even off-topic, waarom zou dit vaker voorkomen bij haflingers?dan bij andere paarden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:44

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.