Vandaag hebben we onze 3e L1 wedstrijd gehad in Bovenkarspel!
De laatste 2 wedstrijden in het L waren niet echt goed gegaan, we moeten gewoon erg wennen dat alles zo snel gaat enzo. In de B hadden we dat ook, omdat ik toen ook nogal erg veel moest leren enzo.
Gisteren had ik een springwedstrijd gehad op de club, een onderlingen. Vandaag dus dressuur en ze liep echt zoo fijn! Ze was fijn nagevelijk. Normaal is dat niet heel erg en moet ik er veel voor doen. Maar ze was zo ontspannen en het ging gewoon echt lekker. Een paar weken geleden ben ik met haar naar de dierenarts geweest, omdat we dachten dat ze misschien artrose had, maar het bleek iets in haar rug te zijn met spieren, en dat is nu opgelost met medicatie en dat is echt te merken, ze is erg ontspannen en fijn te rijden.
Maar me punten vielen erg tegen, had ik 178 en 171 punten, die 178 vielen me nog wel mee maar 171 vond ik echt jammer, het ging gewoon zo fijn.
Nouja genoeg gepraat, hier maar de foto's.
Mijn eigen commentaar:
- Ik moet echt eens op mijn houding gaan letten, ik heb me rechter schouder altijd wat hoger dan links, dan knik ik een beetje in met me zij. Maar dat heb ik altijd met alles wat ik doe dus dat moet ik nu echt gaan afleren.
- Dat ik niet teveel achterover, of juist voorover ga zitten
- En niet teveel naar beneden kijken.
1

2

3

4

5 Niet te ver achterover

6

7 Hier kan ze wel nagevelijker

8

Een berichtje met commentaar of tips zou leuk zijn