Even wat info vooraf...
Het rijden met Wonder ging niet zo lekker. Nadat de osteopaat even snel naar Wonder had gekeken, bleek ze van haar eerste tot haar laatste wervel vast te zitten.. Dat verklaarde een boel..
Wonder is nou 2 keer behandeld door de osteopaat, en het zou nou goed moeten zijn...( We zijn nog aan het opbouwen!! )
Omdat wonder gister erg liep te rennen in de les, heb ik er een elastieke touwtje om gedaan zodat ze haar onderhals er niet op kan zetten en kan gaan rennen.
Ondanks dat het niet lekker ging, toch wel blij met de foto's, we gaan elke keer een stapje vooruit.. Ter vergelijking staan er heel veel foto's in mijn profiel
Wonder is nou 5,5 jaar oud, en sinds een half jaar echt dressuurmatig gereden.
Een niveau hebben we dus niet..
Mijn eigen commentaar is dat ik nogal voorover val en mijn benen afsteek..
Zodra ik te ver achter in me zadel ga zitten, maak ik het moeilijk voor haar om over haar rug te gaan lopen..
En als ik me benen aan leg schiet ze er vandoor en raakt ze een beetje gestresst... Er word aan gewerkt, maar dat gaat niet in 1 dag!!
Op de foto's ben ik vaak wat streng in me handen, ze maakt zich ontzettend sterk en gaat erg snel onder me vandaan..
Opbouwend commentaar is welkom maar wees niet te streng

1.

Lekker laag en lang, hier willen we naartoe
2.

Iets te hard, maar wel leuk plaatje

3.

Leuke beentjes
4.

Iets meer terug rijden, wat errrrrrggggg moeilijk is, en niet in Wonders woordenboek voorkomt..
5.

Lekker drafje, zodra ze lekker loopt duik ik naar voren
6.

Galop, waar we erg blij mee zijn

7.

8.

Andere kant, en dus de slechte kant..
9.

Nog een galopje..
10.

Beetje veraf, maar toch een mooi drafje
11.