Leuk dat jullie komen kijken! ik had al eerder een topic gemaakt met deze foto's maar die opening was niet goed ofzo dus maak ik een nieuwe omdat ik toch jullie commentaar wil weten!
Hier in het kort een verhaaltje over mijn paard en waar we mee bezig zijn:
VuurFee is een 6-jarige ruin van 1.68m (krunch de breve X erdball) ik heb hem nog niet zo lang, maar het gaat al een stukje beter met ons! Vuurfee en ik houden er niet zo heel erg van om te dressuren maarja.. het hoort er nou eenmaal bij dus moeten we dit toch minstens 2/3 keer per week doen (wat nogal logisch is want moet ook van school) wij hadden vorige week onze eerste wedstrijd in het B, maar omdat ik de dag ervoor gevallen was en nogal last van mijn rug had ging dat niet door.
Ik ben vooral bezig om hem recht te richten omdat hij geneigd is oneindig naar links te kijken en haast niet wil buigen naar rechts, dus doe ik linksom lichte contrastelling in wendingen en buigingen maar niet overdreven. rechtsom probeer ik hem in wendingen en buigingen gewoon om mijn been te laten buigen zonder extreme stelling maar wel dat hij licht gebogen is.
mijn eigen commentaar (gelieve niet te herhalen!)
- duim rechtop
- handen meer gesloten
- hakken uitdrukken
- binnenkant enkelgewricht kantelen
- bekken iets kantelen(daardoor rechter gaan zitten)
1. MEET VUURFEE

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.