Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, wou dat ik dat kon. Maar voor mij is hij gewoon een slag te sterk, en mijn instructeur is nogal een beer. Dus met wat hulp lukt het mij ook wel, maar toch, zou willen dat ik Hercie zo kon laten lopen, alsoffie nooit anders doet. Ik baal er altijd wel van dat ik het niet kan. Dan voel ik me zo'n nul. Maar ja, ik ben allang blij dat het paard het kan, mooi streven om het dan zelf eruit te krijgen. Jopie loopt bij mij ook redelijk, maar als er iemand op gaat zitten die van wanten weet, dan doettei alles. En daar kan ik dan inderdaad NIET tegen. Heb m bijna alles bijgebracht en dan krijgt iemand anders er méér uit, naja, ik rijd hem meestal zwaar in de dressuur, dus ook geen jaloezie meer. Was wel mooi toen mijn instructeur ging proberen offie kon wisselen in de galop (ik ben daar niet voor geboren
), kreeg mooi wel een compliment want hij was mooi voor elkaar. Dus het is niet allemaal de hand van de meester (gelukkig). Vind het ook zo mooi als Joop Stokkel rijdt. Mèn, met 1 arm en 1 been, en dan een paard beter rijden dan ik! Petje, pruikje, hoedje e.d. af hoor!