Jive en kylie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Jive en kylie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 22:14

Hallo, wij zijn Jive en kylie
Afbeelding
Afbeelding
Jive is mijn nieuwe bijrijdpaard.
ze is een merrie van ong 1,70, afstamming weet ik niet, en rijden geen nivo
dit is de 2e keer dat ik op haar reed, en de eerste keer een poging om netjes te rijden.

Fotos zijn met mijn eigen camera gemaakt dus toestemming om ze te plaatsen

punten waar we tegen aan lopen: wennen aan een dressuurzadel, wennen aan een groot paard, en wennen aan de gangen en netjes rechtop blijven zitten.
paard is nog heel stijf in de nek en houd mijn handen wat lager om te proberen of ik haar zo iets omlaag krijg
1 Afbeelding
2 Afbeelding
3 Afbeelding
4 Afbeelding
5 Afbeelding
6Afbeelding
7 Afbeelding
8 Afbeelding
mijn eigen commentaar op fotos hierboven:
* mijn beugels mogen iets langer zie ik nu
* ik heb af en toe nog wat moeite om haar grote passen goed uit te zitten en ga ik teveel naar voren hangen

ze was een beetje gespannen door de hond van de buren.

Verder nog een paar fotos op een ander paard op mijn nieuwe eigen dressuurzadel.
* heel erg wenenn aan een nieuw paardje en mijn zadel, ook hier zijn mijn beugels nog te kort
Afbeelding

tips en commentaar is welkom mits het aardig blijft, is tenslotte flink om schakelen na ruim een jaar op een pony van 1,51 gereden te hebben en nu ineens grote paarden.
Laatst bijgewerkt door kYliieJ op 15-10-08 22:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Jive en kylie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:18

Bij de laatste foto lijkt het alsof je erg met de sporen in zijn buik priikt.
Voorderest ziet het er netjes uit. Probeer lekker voorwaartst te blijven rijden, en dan gaat het vanzelf wa naar beneden lopen Lachen
Veel succes!