Voor diegene die mij en mijn paard niet kennen hier even een korte omschrijving van ons:
Bodyguard is een 8 jarige ruin van 1.62 hij is nu ruim een half jaar mijn grote vriend, maar helaas heb ik hem van die periode bijna niet kunnen rijden omdat ik vrijwel meteen na de koop aan mijn rug ben geopereerd, inmiddels ben ik weer zo ver dat ik weer op een paard kan.. het mag officieel niet maar je houd mij niet van mijn paard.
Het klopt dat ik scheef zit dit komt door mijn rug.
Body heeft nooit serieus aan dressuur gedaan en is vooral als recreatie paard gehouden.
Nu moet hij er aan gaan geloven( en ik ook!) en probeer ik hem zo ver te krijgen dat we kunnen gaan starten in de B..
ik hoop dat het niet heel lang meer duurt voor dat hij en ik daar klaar voor zijn.
Hij is op de eerste foto's voor de tweede dag van het land en de laatste foto's is hij voor de 5de dag van het land.. Hier hebben mijn beestjes van de zomer 2 maanden op gestaan gezien mijn gezondheid..
alle comentaar is welkom , ik rijd op de eerste foto's met cap en op de latere zonder, dit omdat hij super braaf was ( eigen keus )
Op het moment ben ik vooral bezig met hem scherp te maken voor mijn been en vooral voorwaarts dus meer uitzichzelf lopen..
op de eerste foto's zag ik al dat ik mijn voeten bijna helemaal door de beugels stak :S de eerste keer heb ik veel galop foto's en is de draf gefilmd en de tweede keer is het anders om vandaar van twee keer foto's
foto's staan niet geheel op volgorde
1. instappen
2.
3.
4.
5. voor je kijken!!!
6. bergopwaarts galopje
[7. tevreden ik en brave bo!
andere keer: vanaf nu staat het helemaal niet meer op volgorde zie ik al
8.
9.
10. ja die in de cirkel hoort ook nog bij mij, hij staat aan de overkant in de wei met een schuil stal en twee andere ukkies, als hij ons ziet gaat zn hoofd om hoog en brommen ze heen en weer naar elkaar hihi
11.
12.
13.
eigen comentaar:
hakken uitdrukken
tenen naar binnen
ontspannen
voor je kijken
handen naast elkaar en dragen
ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.. ik hoop van de winter te gaan starten als het op B niveau is

Maar is neit erg vragen staat vrij, ik weet t toevallig persoonlijk ook

. Bij de bovenste foto's het standaard: 'handen rechtop, teentjes naar binnen'-praatje