Anouck & ik na 'n jaar weer @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Anouck & ik na 'n jaar weer @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 11:38

Anouck is een als ik 't goed heb 5 jarige merrie (toen ik d'r vorig jaar reed was ze dacht ik 4, maar dat weet ik niet meer zeker Bloos)
Vorig jaar is ze hier al 'n tijdje geweest, toen was ze drachtig Lachen
Toen was ze echt heel lief altijd, en onwijs snel, en ik heb d'r toen heel veel gereden, maar na 'n tijdje ging ze weer terug naar haar eigenaar Lachen
Ondertussen heeft ze alweer d'r veulentje gehad, en heeft ze hiervoor 2 weken op de wei gestaan ivm. concour hippique geldrop Lachen
Ze is dus 'n beetje dik, maar dat gaat er wel weer af Lachen
Had om half 5 'n uurtje les met d'r gehad, in mijn oude les, maar dat was 'n beetje onder m'n nivo, maar wel lekker om even m'n eigen ding te doen, en vooral op Anouck te letten, en om 7 uur nog 'n uurtje in m'n eigen les, toen ging 't echt al veel beter Lachen
We hebben eigenlijk niet echt 'n nivo, moest weer echt even aan d'r wennen, want heb in de tussentijd de hele tijd Amigo gereden, 'n 3 jarige pony, en dat is wel ff wat anders Clown
Anouck wil 't liefste hard, en verder niks *LOL*
Zodra je ook maar 'n klein beetje je been er aan legt schiet ze er al vandoor.
Ik was ook bezig met wijken, maar ook met druk van 1 kant schiet mevrouw er vandoor, 't 2e uur ging dat gelukkig al veel beter Lachen
En ze schudt elke keer d'r hoofd, wat soms nogal irritant is Lachen
Maar na d'r 'n jaar niet meer gereden te hebben vond ik toch dat 't alweer goed ging, maar het was wel heel erg wennen Knipoog
Oja, de foto's waar het licht is zijn van half 5, en die waar 't donker zijn om 7 uur, maar van 7 uur heb ik niet echt rijfoto's, want die zijn allemaal mislukt.
Afbeelding
1. Net in de bak, en Anouck vond Iris met d'r camera 'n beetje eng
Afbeelding
2. Drafje, moest weer even aan Anouck wennen
Afbeelding
3. Vanuit halthouden aandraven, maar Anouck wil dan alleen maar hard
Afbeelding
4. En weer even rustig, jammer dat deze wazig is & dat Anouck er niet helemaal opstaat
Afbeelding
5. Eventjes 'n volte om d'r weer 'n beetje rustig te krijgen
Afbeelding
6. Verruimen, maar ook hier wil ze alleen maar hard
Afbeelding
7. Rustig stappen tussendoor
Afbeelding
8. Weer zo'n moment dat Anouck hard wil
Afbeelding
9. Drafje
Afbeelding
10. En klaar Lachen
Afbeelding
11. Fotograaf Iris mocht even uitstappen, en Anouck kijkt even leuk voor de foto Clown
Afbeelding
12. Na de les van 7 uur, Denise & Isabel, Babeth, Pernille & Valser, Stefanie & Amber, ik & Anouck, Danita & Menuet Lachen
Afbeelding
13. En weer binnen, ik & Anouck, Stefanie & Amber, Pernille & Valser
Afbeelding
14. Zonder zadel
Afbeelding
15. En de laatste Lachen
Mijn houding is ook niet alles, ik draai m'n tenen vooral heel erg naar buiten, maar dat komt omdat mijn knieën niet helemaal goed staan, maar daar oefen ik heel veel mee, maar vandaag was ik vooral even bezig om Anouck rustig te krijgen Lachen
Mijn handen gaan vaak ook even heel ergens anders heen dan waar ze moeten, en ik had nogal last van mijn rug omdat ik zittend in slaap was gevallen, dus die hou ik ook niet helemaal goed Clown
En waar mijn onderbenen allemaal heen gaan weet ik niet helemaal, daar heb ik normaal eigenlijk niet zo'n last van.

Janiniie

Re: Anouck & ik na 'n jaar weer @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:40

Leuk beesie ! pas alleen op dat ze niet te diep gaat lopen ( zoals ik dat vind;) )

En je commentaar geef je zelf al !
xx

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:15

Bedoel je die ene foto van 't stappen? Lachen
Daar stap ik even rustig aan 'n lang teugeltje, dat was m'n bedoeling Knipoog Tong uitsteken

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:33

leuk dat ze weer terug is Lachen
probeer je handen wat meer te dragen, verder vind ik het er wel leuk uitzien, even weer wennen aan elkaar komt vast wel weer goed!

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:47

Jullie blijven leuk samen ! Lachen
Het zag er goed uit, idd je benen lijden een eigen leven, maar dat viel opzich ook nogwel mee Lachen
Komt allemaal goed Haha!.

sketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:49

Wat een leuk paardje Haha!. Probeer er alleen wel op te letten dat je rechtop blijft zitten, en je handen blijft dragen. Op de momentjes dat ze even onder je vandaan gaat zie ik je vooral naar voren gaan en je handen gebruiken om haar terug te krijgen, Probeer daar meer aan te denken, Verder denk ik dat het nog wel wat gaat worden als jullie weer wat langer bezig zijn Lachen

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:55

Ziet er netjes uit hoor!
Alleen bij foto 5 zie ik wel veel spanning.
Hoelang hebben jullie eigenlijk les?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:58

Ziet er goed uit, mooi paardje! Lachen
Op foto 7 zet je je handen alleen heel breed, probeer dat niet te doen..Het is heel goed om tussen door lekker wat langer en lager te rijden (vooral met een paardje met veel voorwaarste drang zoals de jouwe), maar dit moet te bereiken zijn met een normale handhouding Lachen Houd je handen dus goed rechtop en bij elkaar en laat haar dan langzaam je hand volgen en zo steeds verder zakken Lachen
Succes!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 21:43

Ik heb normaal 1 uur les Lachen
Helaas is ze weer verkocht, dus oefenen met haar zal helaas niet meer gaan Lachen

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:42

Leuk paardje..!
Probeer je voeten niet naar voren te drukken.. dan krijg je een beetje een stoelzit...
Hij je hakken en schouders in 1 lijn..