)Vorig jaar is ze hier al 'n tijdje geweest, toen was ze drachtig

Toen was ze echt heel lief altijd, en onwijs snel, en ik heb d'r toen heel veel gereden, maar na 'n tijdje ging ze weer terug naar haar eigenaar

Ondertussen heeft ze alweer d'r veulentje gehad, en heeft ze hiervoor 2 weken op de wei gestaan ivm. concour hippique geldrop

Ze is dus 'n beetje dik, maar dat gaat er wel weer af

Had om half 5 'n uurtje les met d'r gehad, in mijn oude les, maar dat was 'n beetje onder m'n nivo, maar wel lekker om even m'n eigen ding te doen, en vooral op Anouck te letten, en om 7 uur nog 'n uurtje in m'n eigen les, toen ging 't echt al veel beter

We hebben eigenlijk niet echt 'n nivo, moest weer echt even aan d'r wennen, want heb in de tussentijd de hele tijd Amigo gereden, 'n 3 jarige pony, en dat is wel ff wat anders

Anouck wil 't liefste hard, en verder niks

Zodra je ook maar 'n klein beetje je been er aan legt schiet ze er al vandoor.
Ik was ook bezig met wijken, maar ook met druk van 1 kant schiet mevrouw er vandoor, 't 2e uur ging dat gelukkig al veel beter

En ze schudt elke keer d'r hoofd, wat soms nogal irritant is

Maar na d'r 'n jaar niet meer gereden te hebben vond ik toch dat 't alweer goed ging, maar het was wel heel erg wennen

Oja, de foto's waar het licht is zijn van half 5, en die waar 't donker zijn om 7 uur, maar van 7 uur heb ik niet echt rijfoto's, want die zijn allemaal mislukt.

1. Net in de bak, en Anouck vond Iris met d'r camera 'n beetje eng

2. Drafje, moest weer even aan Anouck wennen

3. Vanuit halthouden aandraven, maar Anouck wil dan alleen maar hard

4. En weer even rustig, jammer dat deze wazig is & dat Anouck er niet helemaal opstaat

5. Eventjes 'n volte om d'r weer 'n beetje rustig te krijgen

6. Verruimen, maar ook hier wil ze alleen maar hard

7. Rustig stappen tussendoor

8. Weer zo'n moment dat Anouck hard wil

9. Drafje

10. En klaar

11. Fotograaf Iris mocht even uitstappen, en Anouck kijkt even leuk voor de foto

12. Na de les van 7 uur, Denise & Isabel, Babeth, Pernille & Valser, Stefanie & Amber, ik & Anouck, Danita & Menuet

13. En weer binnen, ik & Anouck, Stefanie & Amber, Pernille & Valser

14. Zonder zadel

15. En de laatste

Mijn houding is ook niet alles, ik draai m'n tenen vooral heel erg naar buiten, maar dat komt omdat mijn knieën niet helemaal goed staan, maar daar oefen ik heel veel mee, maar vandaag was ik vooral even bezig om Anouck rustig te krijgen

Mijn handen gaan vaak ook even heel ergens anders heen dan waar ze moeten, en ik had nogal last van mijn rug omdat ik zittend in slaap was gevallen, dus die hou ik ook niet helemaal goed

En waar mijn onderbenen allemaal heen gaan weet ik niet helemaal, daar heb ik normaal eigenlijk niet zo'n last van.
.