Zilver @ work (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ZilverLover

Zilver @ work (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 09:00

Hallo, een tijdje geleden heeft mijn vader weer een fotoshoot van Zilver gemaakt.
We hebben nu 4 winstpunten in het M1, en we hebben hier 2 wedstrijden in gereden.
door de groote staan de foto's in linken.

eigen commetaar:
[*]niet trekken
[*]niet naar benden kijken

1.
Afbeelding
2. even met mijn moeder bij kletsen
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7. getrokken Boos!
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10. op z'n Zilvers achterwaarts (hier zijn we hard op aan het oefernen Bloos )
Afbeelding
11.
[img]http://img507.imageshack.us/img507/7998/lex8441awy0.jpg[img]
12. knuffel!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ZilverLover op 12-10-08 09:11, in het totaal 2 keer bewerkt

chance

Re: Zilver @ work (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:02

zissely schreef:

foto's zichtbaar gemaakt Knipoog Zo groot zijn ze nl niet Nagelbijten / Gniffelen

Mooi foto's, probeer op sommige foto recht voor je uit te kijken, armen iets meer gebogen houden en op sommige foto's handen rechtop. Je zet ze vast op je benen zag ik op 1 foto. En Rechtop zitten onderbenen iets naar achterleggen.
Laatst bijgewerkt door Winged op 13-10-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in link veranderd

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 09:07

oeps, op ander websites zijn ze heel groot Tong uitsteken

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:13

Leuke pony en ik vind jullie een leuke combi.
Maar vooral je handhouding stoort me. Je zet je handen erg laag en breed en soms ook vast op je bovenbeen en je knikt in in je polsen.
Probeer je handen meer te dragen en niet vanuit je polsen een houding af te dwingen.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:16

Dat was het eerste wat me opviel: je handen. Zo'n 10 cm hoger houden! En trotser op je pony zitten! Ik weet dat hij knap is, maar doet echt afbreuk aan het plaatje!

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:40

idd mijn vielen je handen ook op ze moeten idd ook nog eens 10 cm hoger en dichter bij elkaar gebracht worden gewoon netjes naast elkaar en de knik in je elleboog moet zichbaar worden ook rijd je met pianohanden dus kortom duimen op het hoogste punt.
Verder heb je een erg leuke pony veel succes verder

landolin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:42

Leuke combinatie, probeer je tenen wat naar binnen te draaien, handen rechtop en boven de manen en je onderbenen wat naar achter te houden.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:44

Wat mij ook stoort zijn je handen, dit zitten veeeeeeel te laag, je duimen omhoog en een knik in je elleboog.

Daarbij kijkje wel heeeeeel erg naar beneden... probeer (desnoods heel overdreven) met je kin omhoog te rijden

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:46

leuk beesje.. lekker pittig...

tips: knik in eleboog en het lijkt wel of je hem flink in zijn mond zit...

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:54

Ik vind het er niet zo heel fijn uit zien, je trekt echt behoorlijk en volgens mij is dat totaal niet nodig bij deze pony. Als jij gewoon voor je kijkt ipv naar je handen, je focust je duidelijk op haar halshouding, en je handen hoger houd dan zal de nageeflijkheid veel fijner worden en kun je je bezig houden met waar je heen rijd en de figuren die je rijd Knipoog

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:57

wat een leuke combi, blijf wel voor je kijken ondanks dat je op zo'n leuke pony rijd Knipoog ook mag je wel ietsje rechtop zitten en je handen meer omhoog, succes met jullie wedstrijden!!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:58

ik vind jullie en leuke combi, maar je handen zijn onnodig streng en je zadel is of te groot of ligt te ver naar voren, het ligt niet goed en dat stoort je pony. Op foto 6 is heel duidelijk te zien dat het gewicht veel te veel op de voorhand komt. Probeer oom meer om je heen te kijken en vooruit,. succes verder.

iloveyouJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:10

Waarom ging ze steigeren?
* NIET ZO TREKKEN .. Knipoog

karin_1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:48

Je moet idd heel veel bezig gaan met voor je uit kijken. Is misschien een schok maar je pony blijft wit hoor,, hij wordt niet zwart of bruin Tong uitsteken En je moet je handen hoger doen,, verder rijd je netjes voor jouwn leeeftijd Knipoog

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:59

ja je mag wel wat meer voor je kijken en je handen niet zo breed, je kunt je teugels ook wel wat korter pakken.

Blommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:58

Ik ben niet zo positief. Jouw benen raken de pony zijn benen bijna. Je benen staan helemaal naar voren. Het zadel ligt totaal niet goed. Ik zie geen 1 foto waar je pony ontspannenen nageeflijk loopt. Hoe kan je dan M1 rijden? Je zit alleen maar te trekken aan de teugels. Krijg je les en wat zegt je moeder ervan?

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:29

wino schreef:
Ik ben niet zo positief. Jouw benen raken de pony zijn benen bijna. Je benen staan helemaal naar voren. Het zadel ligt totaal niet goed. Ik zie geen 1 foto waar je pony ontspannenen nageeflijk loopt. Hoe kan je dan M1 rijden? Je zit alleen maar te trekken aan de teugels. Krijg je les en wat zegt je moeder ervan?

jeejtje sorry hoor maar dat lijkt bij jou en jouw pony ook het geval (dat jij met je benen de benen van je pony raakt zo wat ik in je profiel kon zien)...

Idd je zou je zadel wel iets groter mogen nemen maakt t plaatje wel wat completer.
Verder ..zul je t alllemaal best goed doen en het zijn moment opnamens Knipoog
Je hebt een leuke pony!!
En verder geef ik weinig commentaar!!
Denk dat je meer bezig bent geweest met dat je gefotografeerd werdt dan met écht paardrijden...

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:23

iloveyouJoy schreef:
Waarom ging ze steigeren?
* NIET ZO TREKKEN .. Knipoog

ze heeft geleerd te steigeren op commando, en ik haal die 2 dingen enigzins door elkaar Clown

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:25

vivana schreef:
wino schreef:

jeejtje sorry hoor maar dat lijkt bij jou en jouw pony ook het geval (dat jij met je benen de benen van je pony raakt zo wat ik in je profiel kon zien)...

Idd je zou je zadel wel iets groter mogen nemen maakt t plaatje wel wat completer.
Verder ..zul je t alllemaal best goed doen en het zijn moment opnamens Knipoog
Je hebt een leuke pony!!
En verder geef ik weinig commentaar!!
Denk dat je meer bezig bent geweest met dat je gefotografeerd werdt dan met écht paardrijden...

nou, ik was totaal afgezeken door mijn moeder (en instructrice) zadel lag inderdaad slecht en de zadelmaker is er bij geweest... Heb een lekkere les gehad vandaag en ging super, zonder trekken steigeren slaan schoppen enz. Ben daar echt zo blij mee, soms gaat het zo k*t

Blommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:02

Ze zit met haar benen ertegen, zie jij ergens staan dat ze te groot is? NEE, ik heb het er over dat haar zadel niet goed ligt en dat het daardoor komt. dus oordeel niet over mij. Ik heb toch geen topic gekopend dus wat doen mijn foto s er toe?

Zoiezo rijd ik 1 x per week mijn pony, want hij heeft een vast verzorgstertje. En ik mijn pony zijn benenen raken? Als dat zou was zou ik er niet op klimmen. Zoiezo ligt mijn zadel niet naar voren waardoor ik zijn benen niet eens kan raken.
Laatst bijgewerkt door Blommen op 15-10-08 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Blommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:05

Goedzo, en dat bedoelde ik dus te zeggen met mijn antwoord. Ga zo door!!!!!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:24

Mag ik vragen waarom "Op zijn zilver's achterwaarts" ?
Als je pony zo achterwaarts gaat, heb je hem/haar op de teugels naar achteren getrokken Knipoog

Even voor de duidelijkheid: Zo hoort het niet Knipoog

Sniesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:42

Stravero schreef:
Mag ik vragen waarom "Op zijn zilver's achterwaarts" ?
Als je pony zo achterwaarts gaat, heb je hem/haar op de teugels naar achteren getrokken ;)

Even voor de duidelijkheid: Zo hoort het niet Knipoog

Ik denk dat ze wel weet wat ze doet hoor, en als jij je pony zo achterwaarts trekt dan moet je wel erg veel trekken hoor, denk niet dat dat hier aan de orde is....
Ik ken ook een paard dat als je je onderbenen nogmaar iets naar achter legt om achterwaarts te gaan dat deze als een speer naar achter gaat en de lucht in komt. Dat heeft dan dus niks met de teugels te maken.

Verder mag je naar mijn mening je handen wel iets meer dragen. Verder geen commentaar, want ben zelf ook nog hardlerenden! Lachen