Moos heb ik nu een half jaar. Ik was al een hele tijd verliefd op deze zwarte, en sinds 1 maart staat hij bij mij. Ik ben een angstige ruiter, hoef ik geen commentaar op, waarom ik dan een paard koop
De angst ligt echt alleen aan mij en ik heb geen beter leerpaard kunnen kopen.Anyway.. we hebben echt ups en downs gehad samen, hij heeft zelfs eventjes te koop gestaan maar eigenlijk wilde ik hem niet kwijt. Ik heb tijden niet gereden en ben wegens omstandigheden ook niet vaak op stal aanwezig geweest. Na de zomer heeft hij 5 weken rust gehad omdat er lichte hoefbevangenheid is geconstateerd. Vanaf dat moment ben ik met regelmaat op stal aanwezig geweest (Heb op dat moment gelijk mn rijlessen opgepakt, zo kon ik mij nl. op stal af laten zetten maar 2 weken later had ik mn rijbewijs al gehaald gelukkig) en sinds een paar weken ben ik ook weer met regelmaat aan het rijden. Ik krijg elke week priveles.
We zijn het echt aan t opbouwen
Ik probeer de knop om te zetten. Van een paar uur buiten staan en iemand anders voorrijden, na een paar uur buiten staan en zelf erop, en nu ook direct uit stal en erop.Nou goed, de foto's. Ik baal een beetje van mezelf want t liep echt heel lekker de laatste paar dagen. Maar het was druk rondom stal, een verbouwing van de koeienstal, een paard wat op ZIJN plekje stond te grazen naast de bak. Moet wel zeggen dat ik degene was die teveel oplette, moos schonk er geen aandacht aan maar wel aan de momenten dat ik gespannen raakte. Volgende keer beter

En op de manege maar zeggen dat ie niet genoeg sprong heeft
Geen idee wat dit is haha. Ik moet veel meer zitten maar de galop vind ik echt moeilijk. Gaat al veel beter gelukkig.
Draf wat meer uitstrekken. Mooi beengebruik 
En zowaar op t goede been lichtgereden 
Zo zit ik dus normaal, zonder spanning, en dan loopt hij ook al veel fijner.
En nog even een fotootje van dat plukkerige veulenhaar van hem
P_tries op bokt heeft de foto's geschoten en mn paard weer knap gemaakt

) en oefen lekker door zo,dan kom je er wel
en dat vind ik wat jammer. succes er mee hoor,groetjes deess

Ik voel t in draf goed aan en galop ook omdat ik dan fijner zit